תכירו: זאת הבוסית החדשה של האקסבוקס

julie_larson-xbox-boss

ג'ולי לארסון-גרין, הופכת באופן רשמי לבוסית הגדולה של האקסבוקס במסגרת הרה-ארגון החדש שהכריז עליו מנכ"ל החברה, סטיב באלמר' בהודעה ששיגר לעובדי החברה ושהתפרסמה באתר של מיקרוסופט.

היום, אנו מכריזים על התכנסות מרחיקת לכת של החברה שתאפשר לנו לחדש במהירות רבה יותר, את היעילות והיכולת שלנו בעולם המשתנה במהירות. ההודעה של היום תאפשר לנו להוציא לפועל אפילו טוב יותר באסטרטגיה שלנו לספק למשפחה של מכשירים ושירותים בצורה הטובה ביותר.

התפקיד החדש של לארסון-גרין מוגדר כראש Devices and Studios Engineering Group וכחלק מהתפקיד שהוא ייעד לה, היא תהיה אחראית על "חוויות האולפנים" של מיקרוסופט, הכוללת משחקים, מוסיקה, וידאו ובידור.

בהמשך לפרישתו של דון מטריק, הבוס הגדול של האקסבוקס בשנים האחרונות, שעבר לזינגה, ולקראת השקתה של קונסולת הדור הבא – Xbox One, סטיב באלמר כצפוי, ממנה לראשונה בהיסטוריה של הגיימינג, אשה על תקן הבוסית הגדולה של קונסולת משחקים. 

ג'ולי לארסון גרין הצטרפה למיקרוסופט בשנת 1993 ווהיתה מעורבת אופיס, דפדפןן מיקרוסופט וגם בפיתוח מערכות ההפעלה חלונות 7 וחלונות 8. עד היום , לארסון-גרין היתה אחראית על תחום תוכנת חלונות והנדסת החומרה בחברה, תפקיד שנכנסה אליו רק לפני 8 חודשים, בעקבות פרישתו המפתיעה של סטיבן סינופסקי, נשיא חלונות לשעבר.

מינויה של לארסון, מגיע ארבעה חודשים בלבד לפני ההשקה של קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, Xbox One, שתושק בחודש  נובמבר הקרוב במחיר 499 דולר.

מקור: microsoft.com

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אז רגע? אפשר כבר להתחיל עם בדיחות האקס בוקס קיטצ'ן? ;P

*Insert obligatory sexist kitchen joke here, AGAIN*

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x