EA Play: פרטים נוספים על מספר רב של משחקי סטאר וורס

EA מנצלת ב-100 אחוז את העסקה שהשיגה עם דיסני והטילה על רוב אולפניה לפתח משחק סטאר וורס כלשהו, והיא סיפקה הצצה מאוד מוקדמת לחלק מהם היום ב-EA Play.

EA הציגה היום הצצות ראשונות למספר רב של משחקי מלחמת הכוכבים שמפותחים בכל אולפניה ברחבי העולם, אחד מהם הוא המשך ל-Star Wars Battlefront. אתם יכולים לראות מונטאז' של מספר מהם למעלה.

ג'ייד ריימונד, מנהלת Motive Studios, הציגה מספר כותרי מלחמת הכוכבים בפיתוח מאולפנים כמו Criterion, (יוצרי Burnout) אולפן Capital Games (משחקי מובייל), DICE (באטלפילד), Respawn Entertainment (טייטנפול) Motive ויוצרי Dead Space, אולפן Visceral Games

Battlefront 2 כבר אושר במאי האחרון וצפוי לצאת ב-2017. המשחק מפותח בשיתוף עם DICE ו-Motive, המשחק יכלול מקומות ודמויות מהסדרה הראשית וסדרת האנתולוגיה, שכוללת את הסרט החדש שיצא בדצמבר "מורד מספר אחד"

בין המשחקים היה משחק אקשן-הרפתקה עם סיפור מקורי בעולם מלחמת הכוכבים שמפותח ב-Visceral Games שצפוי לצאת ב-2018. במאית Uncharted לשעבר איימי הנינג' מביימת את המשחק הזה. EA הראה קטע משחקיות קצר מאוד מהמשחק הזה בסרטון למעלה.

עוד משחק שנמצא בפיתוח והוכרז לא מזמן הוא המשחק של Respawn Entertainment בלי תאריך יצאה. גם הוא משחק אקשן הרפתקה.

המשחק האחרון הוא משחק של Criterion שמפתחת משחק VR בלעדי לפלייסטיישן 4 שיהיה זמין מאוחר יותר השנה ויכול להיות שנראה עוד ממנו במסיבת העיתונאים של סוני.

EA הולכת להציב את מיטב מפתחיה על משחקי מלחמת הכוכבים בעשור הקרוב, מה אתם חושבים?

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

עם כל כך הרבה משחקים, אולי אחד מהם סוף סוף יהיה טוב.

אם כבר קנו את הזכויות לוקחות את זה עד הסוף.
כל הכבוד להם.

באמת מנצלים 100 אחוז את הכותר וגורמים לכל אחד לא משנה איזה סוג משחק הוא אוהב נותנים לו את הסטאר וורס שלו.

וכמובן כנראה רוצים להחזיר את ההשקעה חחחחחחח אפילו שלא נראה לי הזכויות עלו יותר מדי