השקה מאכזבת: גרסת ה-PC של The Last of Us Part I נקטלת על ידי הגיימרים

שחקני ה-PC בסטים מדווחים על הרבה בעיות עם The Last of Us Part I, ו- Naughty Dog מבטיחה שהיא תתקן בקרוב

הציפייה הגדולה לפורט איכותי לנשחק TLOU, במיוחד לאור הפורטים האחרונים והמאוד מוצלחים למשחקי פלייסטיישן שהגיעו למחשב, התנפצה. למרבה הצער, "The Last of Us החלק הראשון" הושק אתמול למחשב האישי והשחקנים לא מרוצים בלשון המעטה. מתוך יותר מ-7,000 ביקורות בחנות של סטים, לא פחות מ 67% הם ביקורות שליליות.

הגיימרים מדווחים על בעיות שנעות בין קריסות אקראיות וגמגומים, עד לזמנים ארוכים של הצללה ודמויות שהופכות באקראי לסצנות חתוכות. נראה שהמשחק גם עבר אופטימיזציה גרועה, תופס כמויות גדולות של VRAM במערכות ומפיל פריימים באופן רנדומלי, אפילו עם כרטיס מסך מסוג RTX 4090. כל זה קורה אחרי שהחברה נאלצה לדחות את המשחק בחודש כדי…להשיק אותו מוכן.

גרסת ה-PC של The Last of Us Part I מאכזבת

זה מספיק גרוע שהאולפן המוערך Naughty Dog נאלץ להוציא הצהרה. "שחקני ה-PC של The Last of Us Part I: שמענו את החששות והבעיות שלכם, והצוות שלנו חוקר באופן פעיל מספר בעיות שדיווחת עליהן", צייץ האולפן מהחשבון הרשמי שלו. "נמשיך לעדכן אתכם, אבל הצוות שלנו נותן עדכונים עדיפות ויטפל בבעיות בתיקונים הקרובים."

נורת אזהרה להשקה הבעייתית התקבלה כשעיתונאים לא קיבלו קודים לביקורת המשחק כמה ימים מראש, כפי שנהוג ועד לרגע זה לא פורסמה אף ביקורת לגרסה זו על ידי אתרי הגיימינג המובילים.

ההשקה המאכזבת של The Last of Us Part I במחשב האישי מגיעה כאמור אחר כמה יציאות מרשימות לאחרונה לשחקני ה-PC כמו למשל הגרסה המצוינת של Sony. Marvel's Spider-Man Remastered ו-Marvel's Spider-Man: Miles Morales וגרסת המחשב של God of War בשנה שעברה במחשב הייתה אחת הטובות ביותר עד כה.

God of War למחשב- אחד הפורטים המוצלחים

בעוד ש-Returnal ו-Sackboy סבלו מבעיות לא קשות שתוקנו, ניזכר במי שהחל את המעבר של משחקים מפלייסטיישן למחשב, הלא הוא Horizon Zero Dawn לפני כמעט שלוש שנים.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא מבין את זה. סוני הרי קנו את ניקסס, אז איך קורה שנותנים לאיירון גלאקסי לעבוד על פורט למשחק בסדר גודל כזה? כאילו לא לומדים מטעויות עבר?