צילומי מסך מגרסת ה-PC לבלעדיים של סוני- Returnal ו-Sackboy דלפו לרשת

זה עדיין לא רשמי אבל משתמש ברדיט העלה צילומי מסך מתוך גרסת המחשב של שני משחקי הפלייסטיישן האקסלוסיביים

נראה שבחברת סוני לוקחים ברצינות את ההבטחה כי היא תמשיך לקחת בחשבון את שחקני המחשב ולהעניק להם גרסאות מחודשות של להיטי פלייסטיישן בלעדיים וזה אחרי שהיא שחררה כמה משחקים אקסלוסיביים של ה-PS4 למחשב האישי, כמו Horizon Zero Dawn ו- Days Gone. אם זה לא הספיק להמחיש את כוונתה, בהמשך היא גם שחררה את האוסף Uncharted: Legacy of Thieves וכמובן את הלהיט האולטימטיבי שלה "God of War" (ביקורת שלנו כאן). השבוע, שמחנו לקבל את הידיעה המרעישה כי ספיידרמן מגיע גם ל-PC.

משתמש בשם EmpressOfSony באתר רדיט, העלה צילומי מסך מגרסת ה-PC של שני משחקי פלייסטיישן 5 מובהקים ובלעדיים: המשחק Returnal, משחק יריות מגוף שלישי שקטף את פרס המשחק הטוב ביותר בטקס פרסי משחקי השנה של האקדמיה הבריטית לשנת 2022. המשחק גם זכה בפרסים על הישגי אודיו, מוזיקה וביצוע בתפקיד מוביל, שהוענק לג'יין פרי על תפקידה כסלין ואסוס.

את המשחק Sackboy אתם בטח מכירים או נתקלתם בדמות הראשית שלו. הלהיט הזה מציג את אחת הדמויות היותר חמודות/מתוקות שנתקלנו בהן בשנים האחרונות. שש שנים אחרי LittleBigPlanet 3, משחק הרפתקאות/פלטפורמה חדש בכיכובו של סאקבוי שיהיה הפעם דמות תלת-מימדית.

סוני עדיין לא הכריזה ספציפית על הגעתם של Returnal, או Sackboy למחשב האישי. עם זאת, העדויות לכך ששני המשחקים אכן בדרכם למחשב ממשיכות לצבור תאוצה. בשבוע שעבר, המשחק Returnal צץ במסד הנתונים של Steam תחת שם הקוד "Oregon", מה שמרמז שהוא קרוב מתמיד לשחרור. גם ל-Sackboy יש ערך מסד נתונים משלו ב-Steam, שנחשף בשנה שעברה.

מקור: reddit

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x