דיווח: PS5 Pro תתמוך בשיפור קנה מידה באמצעות AI

הדיווח הזה אושר לכאורה על ידי הדלפת פרטים חדשים על התכונות של Marvel's Wolverine באמצעות שקף

סביר להניח שה-PlayStation 5 Pro תתמוך בהגדלת AI בצורה כלשהי, אם לשפוט לפי שקופית של המשחק וולברין של מארוול (Marvel's Wolverine) שדלפה לרשת.

השקופית, שהיא חלק מהדלפת משחקי Insomniac הענקית מהחודש שעבר, מפרטת חלק מהטכנולוגיה שהמשחק יכלול או שנמצא במצב כזה או אחר של פיתוח. לצד אנימציית פנים באיכות קולנועית, הרס ברמה גבוהה, נזק והתחדשות בזמן אמת, תאורה גלובלית בזמן אמת, מזג אוויר דינמי, משטחים הניתנים לעיוות ותנועה משופרת, המשחק בכיכובו של אחד הגיבורים האהובים ביותר של מארוול יעשה שימוש ב-AI.

שימוש ב-AI ייעשה על ידי תכונה של העלאת קנה מידה של AI המופעל על ידי למידת מכונה (machine learning), וקצב פריימים בסיס של 60 פריימים לשנייה (FPS) במצב מעקב אחר קרניים (ray tracing). מכיוון שמכשיר ה-PlayStation 5 אינו כולל חומרה ייעודית לתמיכה בהגדלת AI, סביר מאוד להניח שהיא תתמוך רק ב-PlayStation 5 Pro.

בנובמבר האחרון, משתמש בפורום חובבי המשחקים Reset Era טען שיש לו מידע חדש לגבי מפרט החומרה של ה-PS5 Pro (שם הקוד Trinity). לטענתו, ה-SoC של קונסולת הדור האמצעי (שם הקוד Viola) שומר על ארכיטקטורת ה-Zen2 CPU שנמצאת ב-PS5 הקיים לצורך תאימות, אך התדר יהיה שוב דינמי עם מהירות שיא של 4.4GHz. השבב יכלול 64 KB של מטמון L1 לכל ליבה, 512 KB של מטמון L2 לכל ליבה, ו-8 MB של L3 משותף (4 MB לכל CCX).

יש עדיין לקחת בחשבון כי שום דבר מהמידע הזה למעלה לא אושר רשמית עדיין. למען האמת, סוני אפילו לא אישרה את קיומו של דגם Pro בשלב זה, אלא הוא נלקח ממסמכים הקשורים לרכישת הענק של מיקרוסופט (אקטיביז'ן).

כתבות באותו נושא:


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות