דיווח: פלייסטיישן 5 "פרו" תגיע בשנה הבאה

על פי דיווחים, קונסולה מתקדמת חדשה מבית סוני העונה לשם PlayStation 5 Pro ׁ(פלייסטיישן 5 פרו) תשוחרר בשנת 2024

קונסולה מתקדמת של סוני, ה-PlayStation 5 Pro נמצאת (לכאורה) בפיתוח, והיא תשוחרר בסוף השנה הבאה, על פי דיווח חדש ששותף היום ברשת.

דיווח חדש שעלה היום לרשת על ידי Insider Gaming חושף כי גרסה משודרגת של חומרה לפלייסטיישן 5 נמצאת כעת בעבודות, שתשוחרר מתישהו בסוף שנת 2024. לפי מקור אחד, המערכת החדשה תומכת בכונן הדיסק הניתן להסרה ולגבי איך ה-PlayStation 5 Pro תהיה שונה מהדגם הבסיסי, אין כרגע מידע ספציפי.

פלייסטיישן 5 – הגרסה הרשמית

כפי שצוין על ידי Insider Gaming, הפטנט אחרון של Marc Cerny מציע שסוני בוחנת לשפר את ביצועי מעקב הקרניים. בעוד ש-Insider Gaming הוכיח את עצמו כאמין ביותר בעבר, עלינו לקחת את הדיווח של היום על ה-PlayStation 5 Pro בעירבון מוגבל.

אם תיקון החומרה התומך בכונן הדיסקים הניתן להסרה הוא אמיתי ויגיע השנה, ייתכן שיעבור זמן מה עד שסוני תחשוף יותר על הדגם המתקדם של קונסולת הדור הנוכחי שלה.

פלייסטישן 5 פרו- אילוסטרציה

לצד העבודה על החומרה של הקונסולה, סוני עובדת גם על הצגת פיצ'רים ושיפורים חדשים לדגמי הפלייסטיישן 5 הנוכחיים עם עדכוני מערכת. העדכון הקטן האחרון עלה לאוויר מוקדם יותר היום, והתייחס לבעיית צ'אט של Discord, בעוד שהעדכון הגדול האחרון, עדכון 7.00, עלה לאוויר מוקדם יותר החודש כדי להוסיף אינטגרציה של Discord, תמיכה ב-VRR ברזולוציית 1440p ועוד הרבה יותר.

מקור:  Insider Gaming

כתבות באותו נושא:

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות