DLSS 3.7 מבטיח שיפורים באיכות התמונה

לדברי אנבידיה, Nvidia DLSS 3.7 עשוי לשפר את הביצועים ואיכות התמונה עבור משחקים מסוימים

אין ספק שטכנולוגיית ה-DLSS של Nvidia היא גיים-צ'נג'ר בעולם המשחקים בחמש השנים האחרונות. ההצלחה הגדולה שלה נובעת בעיקר מהגדלת קצבי הפריימים במערכות מבוססות כרטיסי מסך מסדרות RTX עם אובדן איכות תמונה מינימלי.

עם כל עדכון חדש שמגיע, DLSS ממשיכה להשתפר, והשדרוג האחרון שלה DLSS 3.7 הולך עוד צעד קדימה ומשפר את איכות התמונה.

עדכוני DLSS קודמים הציגו תכונות חדשות כגון Frame Generation ו-Ray Reconstruction, אבל ל-DLSS 3.7 יש הגדרה חדשה שמבטיחה לשפר את ביצועי קנה המידה באופן משמעותי. הגדרה חדשה זו עדיין לא שוחררה רשמית, והיא כעת אפשרות ברירת המחדל עבור כותרים שיעשו שימוש ב-DLSS 3.7.0, ומוגדרת מראש כאופציה E (שם הקוד "Eager Donkey").

הטכנולוגיה כללה בעבר חמש הגדרות מוגדרות מראש לשיפור קנה המידה שאפשרו למפתחים ולמעצבים לכייל לתוכן שונה. בניגוד לפרופילי הביצועים ששחקנים בוחרים במשחקים, הפריסטים המוגדרים מראש קובעים כיצד DLSS מאזן את יציבות התמונה מול התנועה.

בסרטון למעלה, ניתן לראות השוואה בין DLSS 3.5.10, DLSS 3.6.0 והגרסה העדכנית ביותר, DLSS 3.7.0. מספר משתמשי Reddit ציינו שינוי ניכר במשחק Horizon Forbidden West ברזולוציה 1440p. משתמשים אחרים ציינו שיפור תמונה גם Watch Dogs Legion ו-Cyberpunk 2077.

העדכון כולל גם שיפורים ל-Streamline, כלי הקוד הפתוח Nvidia שהושק כדי לעזור למפתחים ליישם DLSS וטכנולוגיות מדרגיות אחרות. מיקרוסופט עובדת במקביל על DirectSR, שמטרתה לספק מסגרת משותפת למפתחים המטמיעים DLSS, FSR, XeSS או פתרונות מותאמים אישית.

עוד באותו נושא:

עדכון ה-DLSS הגדול האחרון של Nvidia, היה בגרסה 3.5. עדכון זה הוסיף שחזור קרניים (ray reconstruction), ששילב את קנה המידה של החברה ב-AI בתהליך דה-noising, והביא למעקב אחר קרניים מדויק יותר עם השפעה מינימלית על הביצועים.

עדיין לא ברור מתי תגיע גרסת ל-DLSS 3.7.0 באופן רשמי למשחקים, אבל אתם יכולים להוריד את גרסאות ה-DLSS ו-Frame Generation העדכניות ביותר מ-Github כדי לנסות בעצמכם, ובאחריותכם.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מקור
kitguru.net
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות