Assassin's Creed Mirage נחשף רשמית ויחזור "לשורשי הסדרה" עם מועד שחרור ל-2023

באנר TMS

יוביסופט חשפה באירוע שלה טריילר בכורה למשחק Assassin's Creed Mirage וסיפקה פרטים על המשחק הגדול הבא שלה

חברת יוביסופט (Ubisoft) קיימה הערב את אירוע ה- Ubisoft Forward בו היא חשפה את מפת הדרכים שלה לסדרת אססינס קריד, ובעיקר לפרויקט השאפתני שלה Assassin's Creed Infinity. על הדרך היא גם חשפה הטריילר הראשון למשחק Assassin's Creed Mirage.

אחרי שבשבוע שעבר עטיפת Assassin's Creed Mirage דלפה לרשת, החברה נאלצה לאשר רשמית את המשחק עוד לפני האירוע. אולי מדובר ביחסי ציבור ויצירת באז, או שאולי זה פשוט קרה ככה. צפו בטריילר הבכורה למשחק:

חוויית Assassin's Creed קלאסית – התגנבות, פארקור והתנקשויות

עוד חשפה יוביסופט כי "באסים בורח מבגדד לאחר מעשה גמול קטלני ומצטרף לארגון עתיק יומין – הנסתרים (The Hidden Ones). כשהוא לומד את הטקסים המסתוריים והעקרונות העוצמתיים שלהם, הוא יחדד את יכולותיו הייחודיות, יגלה את טבעו האמיתי, ויבין אמונה חדשה – כזו שתשנה את גורלו בדרכים שלא יכול היה לדמיין."

אז בדיוק כמו שהשמועות גרסו בחודש האחרון, המשחק החדש יתמקד באחת הדמויות המשניות שראינו ב-Assassin's Creed Valhalla המצליח– החבר המזרח תיכוני במסדר, באסים איבן אישאק (Basim Ibn Ishaq). "באסים, הגיבור החדש הוא גנב רחוב ערמומי עם חזיונות סיוטים, המחפש תשובות וצדק", כך על פי החברה.

המשחק יתרחש כ-20 שנה לפני אירועי Assassin's Creed Valhalla, ויציע חווית Assassin's Creed קלאסית יותר ולינארית יותר. כלומר, אלמנטים של משחקי תפקידים שהוכנסו לכותרים כמו Assassin's Creed Origins, Odyssey, ו- Valhalla, פשוט ייעלמו והעלילה לא תיתן לכם להתפזר יותר מדי בעולם המשחק.

יוביסופט ציינה שהיא רוצה לתת כבוד לכל הסדרה עם הכותר החדש, אבל במיוחד למשחק הראשון. ככזה, אתה יכול לצפות ל"תצפית מודרנית על המשחקיות והתכונות של המשחקים המוקדמים", כאשר מיראז' נבנה בעיקר סביב שלושת עמודי התווך של "התגנבות, פארקור והתנקשויות".

"זיהוי, ציד, חיסול, ואז היעלמות"

כדי להישען על הרעיון הזה, יוביסופט הפכה את באסים ל"אחד המתנקשים היעילים, הזריזים והמופתים ביותר בסדרה". הוא יכול להרוג מספר רב של אויבים בבת אחת, ויש לו כלי נשק, פצצות עשן, מוקשים ועוד, כדי לאפשר לו להתחמק טוב יותר ממצב של זיהוי לאחר שביצע את ההרג.

עוד ציינה החברה כי היא רוצה שהמשחק יתמקד ב"זיהוי, ציד, חיסול, ואז היעלמות" לשם כך, המפתחים "האיצו את קצב הפארקור, כך שתרגישו זריזים ובעלי עוצמה כשאתם חוקרים את העיר". רוב ההתנקשויות הן חדשות גם למיראז'; "הצוות באמת מסור ככל האפשר לגרום לך להרגיש הכי מהיר וקטלני שהוא יכול".


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם  ובווטסאפ

telegram

whatsapp

       

שיתוף:
מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות