Assassin's Creed Valhalla חצה רף מכירות של 1 מיליארד דולר

שיא הכנסות חדש: הכותר המצליח ביותר בסדרת Assassin's Creed הוא הכותר הנוכחי, "ולהאלה"

יוביסופט יכולה להיות מרוצה עם המכירות המרשימות של הכותר האחרון בסדרת ההתנקשות ההיסטורית שלה. שכן, Assassin's Creed Valhalla חצה במכירות את רף ה-1 מיליארד דולר. נתון זה הופך אותו למשחק הראשון בזיכיון הדגל של יוביסופט שעושה זאת.

Assassin's Creed Valhalla – הכותר הכי גדול והכי מצליח של יובסיופט

האפוס של עידן הוויקינגים עבר את אבן הדרך בדצמבר האחרון, אמר אמש הבוס הגדול שליוביסופט, איב גילמוט. את הדברים אמר במסגרת שיחת ועידה עם המשקיעים בנוגע לתוצאותיה הכספיות הרבעוניות של החברה.

Valhalla שוחרר בסוף 2020, והפך מיד להשקה מאוד מוצלחת בסאגת Assassin's Creed של יוביסופט. המשחק המשיך את ההצלחה של Assassin's Creed Odyssey מ- 2018. ניתן לזקוף את ההצלחה של Valhalla לתמיכה הטובה ביותר של הסדרה מבחינת תוכן לאחר ההשקה.

תמיכה רצופה במשחק

ה-season pass כלל הרחבות של אירלנד ופריז, שהוסיפו קווי עלילה מרעננים על פני מפות חדשות וגדולות. במקביל, המשחק עודכן עם תוספות חינמיות כמו פסטיבלים עונתיים ומצבי משחק חדשים מבוססי אתגרים. יש גם עשרות חבילות קוסמטיות, שמוסיפות שריון חדש, כלי נשק, תושבות וסקינים של ספינה.

יוביסופט ממשיכה להעניק ל-Valhalla שנה שנייה של תמיכה לאחר ההשקה, החל מה-DLC המוצלב של Odyssey ו-Valhalla החינמי ששוחרר ממש לפני חג המולד. התמיכה הזו תימשך עם השקה של Dawn of Ragnarök, תוסף מיתולוגי של 40 שעות, שייערך במרץ.

באותה שיחת ועידה התייחסה יוביסופט לטרנד הרכישות הנוכחי בתעשיית הגיימינג, בו מיקרוסופט רוכשת את Activision Blizzard, סוני קונה את Bungie, ו-Take-Two קונה את Zynga. יוביסופט ציינה כי היא מודעת לעצמאותה החזקה, אך תשקול הצעות רכישה, אם יגיעו.

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות