Assassin’s Creed Valhalla: כל הביקורות כבר כאן

המשחק הכי גדול של יוביסופט השנה, Assassin’s Creed Valhalla ישוחרר מחר בכל העולם והביקורות כבר זורמות לרשת. אפשר כבר להכתיר אותו כהצלחה. מה אמרו עליו המבקרים?


Assassin’s Creed Valhalla הוא ללא צל של ספק המשחק הכי גדול השנה של חברת יוביסופט ואחד הגדולים של כל התעשייה. AC: V מפותח על ידי יוביסופט מונטריאול, ובשיתוף עם לא פחות מ-12 אולפנים שונים, ביניהם-  יוביסופט סופיה, סינגפור, שנחאי, מונטפלייה, ברצלונה, קייב, בוקרשט, הפיליפינים ועוד. בנוסף ובדומה לכותר הקודם בסדרה, היא נעזרה גם בשירותי חברת Sperasoft.

המשחק יכניס אתכם לנעליו של אייבור (Eivor), לוחם ויקינגי עז ונטול פחד המוביל קבוצה של נורמנים מנורבגיה למלחמות אינסופיות הנובעות ממחסור במשאבים במאה התשיעית לספירה. המסע שלהם חוצה יבשות והוא כולל את הדרך מהים הצפוני לעבר אנגליה, שם השחקנים ישאפו לעתיד חדש לשבט/קלאן, תוך כדי מציאות קשוחה ואלימה.

Assassin’s Creed Valhalla צפוי לצאת מחר בכל העולם, כמה ימים לקראת יציאתו של קול אוף דיוטי הבא (CoD: Black Ops Cold War), ובסמוך להשקתן של הקונסולות החדשות (PS5 | XSX) . למרות שנותרו עוד כמה ימים להשקה, הביקורות כבר זורמות לרשת והציונים טובים. הביקורות ברובן התבצעו על הקונסולות של הדור הנוכחי (PS4 | XBO) וגם על המחשב (דרישות מערכת כאן), אך חלקן גם נעשו על גרסת Xbox Series X.

המגזין Gameinformer מעניק למשחק ציון גבוה של 9.25/10:

Assassin's Creed Valhalla יוצר חוויה מתגמלת בכל צעד ושעל, בין אם אתם רודפים אחר הנרטיב הראשי או מחפשים אחר אוצר. אני בטוח ש- Valhalla הוא לא המשחק המושלם של Assassin’s Creed לכל השחקנים, אבל זה בהחלט הכותר החביב עלי החדש.

ביקורת Assassin’s Creed Valhalla עם הציון הגבוה ביותר- גיימאינפורמר

גם האתר GamesRadar+ העניק למשחק ציון גבוה, 9/10:

עם עולם רחב ידיים לכיבוש ולחימה מרהיבה, אך גם הסיכוי להשתמש באותו להב נסתר אייקוני, Assassin's Creed Valhalla מביא ניצחון מאוזן לסדרה.

אתר הגיימינג הפופלרי Gamespot מעניק למשחק ציון 8/10:

למרות הקשר החזק למשחקי העבר, Assassin's Creed Valhalla מסוגל לעמוד בפני עצמו. לוקח מעט זמן לבנות מומנטום, אך כאשר הוא מגיע, Valhalla הוא כותר בטוח של Assassin's Creed שלוקח כמה סיכונים נרטיביים אשר ככלל משתלמים.

ביקורת גיימספוט בתרגום חופשי למשחק Assassin’s Creed Valhalla

גם האתר IGN העניק למשחק את הציון 8/10:

Assassin's Creed Valhalla הוא עולם פתוח מסיבי ויפה שמונע על ידי חיים אכזריים ועבודה מלוכלכת של כובשים. זה הרבה יותר מורכב ממה שהוא אמור להיות אבל גם מרשים ברמות ברובו

ביקורת IGN (העולמי) ל-Assassin’s Creed Valhalla


להלן כל הביקורות והציונים למשחק Assassin’s Creed Valhalla:

Assassin’s Creed Valhalla ישוחרר מחר, ה-10 בנובמבר ל- Xbox Series X | SXbox OnePS4PC (כולל UPLAY +), וגם ל-Stadia של גוגל ו-Luna של אמזון. המשחק יגיע לפלייסטיישן 5 (PS5) ב -12 בנובמבר.


 

ממוצע ציונים ל-Xbox One
8.1
ממוצע ציונים ל-PS4
8.1
ממוצע ציונים ל-PC
8.6
ממוצע ציונים ל-Xbox Series X
8.5
ביקורת גולשים0 Votes
0
8.3
ממוצע ציונים AC: V

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות