פלייסטיישן 6 מתוכננת להיות הקונסולה החזקה מכולן

סוני מתכננת להפוך את ה-PlayStation 6 לקונסולה החזקה ביותר בדורה, וככזו, היא לא חוששת להקדיש זמן רב ככל הדרוש כדי להשיג מטרה זו

הדיווח הנוכחי מגיע מסרטון חדש ששותף על ידי RedGaming Tech השבוע ומספק כמה עדכונים לא רק על קונסולת הדור הבא של סוני אלא גם על ה-PS5 Pro.

סוני עדיין לא הכריזה על קונסולת דור האמצע שלה, קרי PS5 PRO, אך נראה יותר ויותר סביר שהקונסולה אכן בתכנית, מכיוון שאולפני צד שלישי החלו לקבל ערכות פיתוח שלה לאחרונה. למרות שזה לא מאשר רשמית שהקונסולה מגיעה ב-100%, העובדה שערכות הפיתוח נשלחות מעידה על כך שסוני עובדת כבר על שדרוג לפלייסטיישן 5 שלה שצפויה לצאת בסוף השנה.

פלייסטיישן 6 (PS6) בשיתוף AMD, השקה ב-2028?

סוני עובדת מזה כשנה על פיתוח קונסולת הדגל הבאה שלה, הפלייסטיישן 6 (PS6), אך אין שום דיווח על המפרט שלה. סוני משוחחת עם אולפני פיתוח וכפי שזה נראה כרגע היא תופעל על ידי טכנולוגיית AMD, שכן AMD היא הספק היחיד שסוני שוקלת, על פי הדיווחים. עוד נטען כי סוני דיברה עם מספר ספקים, כולל NVIDIA, ואף אינטל.

למרות שלאף אחד כרגע אין קצה חוט לגבי המפרט של ה-PS6, סוני מתכוונת להפוך את ה-PlayStation 6 לקונסולה החזקה ביותר בדורה ולכן היא מוכנה לקחת את הדברים לאט, שכן הצפי הוא שחלון ההשקה של הקונסולה הוא 2028.

Ray Tracing | Path Tracing ומה שביניהן

הסיבה לדיווח שסוני לוקחת את הזמן לאט, נעוצה בטכנולוגיות מתקדמות, ובעיקר באפשרות להשיק קונסולה חזקה שמסתדרת עם כולן. עם מעקב אחר קרניים (Ray Tracing) היא מסתדרת אבל Path Tracing אינו נתמך באופן אוניברסאלי בשל עלויות הביצועים האדירות שלו, למידת מכונה ובינה מלאכותית, ובמיוחד בכל הקשור לאינטראקציות של NPCs כדי להציע חוויות משחק מתקדמות.

Ray Tracing VS Path Tracing פלייסטיישן 6
Ray Tracing מול Path Tracing

השימוש בטכנולוגיית Ray Tracing מאפשרת לאלמנטים להיות ברורים וחדים וכולל גם השתקפויות של אלמנטים במשחקים כמו מים, שמיים ועוד. ה-Path Tracing (מעקב אחר נתיבים), היא עוד חלק אבולוציוני אבל מאוד משמעותי בשימוש במעקב אחר קרניים. מעקב אחר נתיבים, מאפשר בשילוב עם מודלים מדויקים פיזית של משטחים, מודלים מדויקים של מקורות אור אמיתיים ומסוגל לספק צללים רכים, עומק שדה, טשטוש תנועה, קאוסטיקה ואפקטים מציאותיים יותר של תאורה.

מעקב אחר נתיבים נחשב גם יעיל יותר עבור סצנות מוארות היטב, מכיוון שיש לו יותר נתונים לצאת מהם, בעוד שמעקב קרניים יכול להיות יעיל יותר בעיבוד סצנות עם הרבה צללים, מכיוון שהוא יודע את הדרך האמיתית שקרני האור יעברו.

עוד באותו נושא:

כמובן שיש לקחת את כל הכתוב למעלה בערבון מוגבל, שכן, ה-PlayStation 6 עדיין רחוקה מהשקה, וה-PlayStation 5 Pro עדיין לא הוכרזה רשמית.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה שתצא מוקדם יותר
בטח תהיה מפלצת ????

אחותך מפלצת

אתה אמיתי? ????
ואין לי אחות