לראשונה בתולדותיה, אקטיויז’ן הכניסה יותר כסף ממשחקי מובייל לעומת משחקי קונסולות ו-PC ביחד

ההכנסות ממשחקי מובייל לרבעון האחרון של Activision Blizzard עלו על אלה של הקונסולות והמחשב האישי והיוו 51% מסך ההכנסות של החברה ברבעון השני של 2022

חברת אקטיויז’ן-בליזארד (Activision Blizzard) שנרכשה בתחילת השנה על ידיד חברת מיקרוסופט ומצפה לסגירת העסקה, למורת רוחה של סוני, סיפקה מספרים מפתיעים בדו”ח הרבעוני האחרון שלה.

למרות שגיימרים רבים חושבים על אקטיויז’ן כעל החברה של סדרת קול אוף דיוטי הסופר מצליחה, כיום היא בעיקר מוציאה לאור של משחקי מובייל. ההצלחה האחרונה של Diablo Immortal בשילוב עם הלהיט Candy Crush (הודות לרכישת חברת King) וכמובן המשחק המצליח Call of Duty Mobile סייעו לחברה להגיע ל-51% מסך ההכנסות ברבעון השני של 2022.

דיאבלו אימורטל – השקה מוצלחת

משחק הקלפים של בליזארד- Hearthstone ו-Candy Crush הינם משחקי מובייל פופולריים כבר כמה שנים טובות, והכניסה של סדרת קול אוף דיוטי עם Call of Duty Mobile עשתה תנופה אדירה כשהושק, עם סך של כמעט 88 מיליון הורדות בחודש הראשון ליציאתו.

אקטיויז’ן מציגה ירידה בהכנסות, עלייה במובייל

ברבעון שהסתיים ב-30 ביוני 2022, ההכנסות נטו של Activision Blizzard היו 1.64 מיליארד דולר, בהשוואה ל-2.3 מיליארד דולר ברבעון השני של 2021. ההכנסות נטו מערוצים דיגיטליים היו 1.47 מיליארד דולר. הכותרים הניידים של החברה תרמו 51% בשלושת החודשים האחרונים, כשהם מתהדרים בסך מכירות של 831 מיליון דולר.

הקונסולות תרמו לחברה סך של 376 מיליון דולר, בעוד שההכנסות ממחשבים אישיים (PC) לא היו רחוקים עם סך הכנסות של 332 מיליון דולר. אירועים כמו Call of Duty League הכניסו לחברה בטוטאל 105 מיליון דולר.

קנדי קראש – ממתק רווחי

דיאבלו אימורטל גרף למעלה מ-100 מיליון דולר בפלטפורמות ניידות בלבד, וחצה מעל 20 מיליון התקנות ברחבי העולם בכל הפלטפורמות. במונחים שנתיים, הרווחים של אקטיויז’ן ממשחקים ניידים זינקו ב-462% בהשוואה לשלושת הרבעים הקודמים.

מנכ”ל אקטיויז’ן, בובי קוטיק, אמר במהלך שיחה עם המשקיעים אחרי הצגת הדו”ח הרבעוני:

בנוסף, אנו מצפים להמשיך ולספק תוכן שוטף עבור השונות מהזכיינות שלנו. כמו כן, נמשיך להשקיע בהזדמנויות שלדעתנו יש להן פוטנציאל להניע את הצמיחה שלנו בטווח הארוך, כולל המשך בנייה על יוזמות הפרסום וההשקעות שלנו בכותרים לנייד.

לפני שאתם נכנסים לפאניקה וממתחילים לחשוב שהקונסולות וה-PC גמרו את הסוס והן בדרך לאבדון, זה המקום לציין שמתוך ההכנסות של 831 מיליון דולר ממשחקי המובייל, קנדי קראש אחראי לבד ל- 684 מיליון דולר.

בובי קוטיק – מנכ”ל אקטיויז’ן בליזארד

מקור: TweakTown

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות