10 משחקי המובייל החינמיים הטובים ביותר ל-iOS ואנדרואיד (2024)

אוהבים משחקי אשקן ופעולה? יריות? מירוצים? תפקידים? ריכזנו עבורכם את עשרת משחקי המובייל המושקעים והטובים ביותר השנה כולל לינקים להורדה

לפני כעשור ואף יותר, תעשיית המשחקים הייתה בדיעה אחת צלולה כי משחקים ניידים יחליפו את משחקי הקונסולות ואת משחקי ה-PC משום שגיימרים יהיו עסוקים בעיקר עם הטלפונים שלהם בשביל כיף ונוחות, עדיין הפלייסטיישן (PS4, PS5), האקסבוקס (Xbox Series X | S) ונינטנדו (Switch) חזקות. באופן פרדוקסלי, שוק הסלולר מעולם לא היה גדול יותר, עם עוד ועוד מיליוני שחקנים שמשתמשים בטלפונים שלהם כדי לשחק במגוון רחב של משחקים, כולל גרסאות ניידות של משחקי Multiplayer הפופולריים ביותר בעולם, בדש על באטל רויאל כמו Call of Duty, Fortnite, ו-PUBG.

ניסינו ליצור רשימה של עשרה משחקים חינמיים, שינסו לכסות על מגוון רחב של ז’אנרים, כדי לנסות לקלוע לכמה שיותר גיימרים. יש כאן משחקי יריות, משחקי מרוצי מכוניות, משחקי תפקידים, אסטרטגיה, קלפים ועוד. אין משמעות למיקום של המשחק ואין כאן מקום ראשון או אחרון, כולם מומלצים. שנתחיל?

Mobile Legends: Bang Bang

משחק ה-MOBA האייקוני של חברת מונטון, Mobile Legends: Bang Bang (ובקיצור MLBB) הוא בהחלט אחד הכותרים הטובים ביותר בז’אנר, אם אתם חובבי משחקים כמו דוטה 2. בהיותו אחד ממשחקי MOBA הוותיקים ביותר שיצאו בפלטפורמות ניידות, MLBB עמד במבחן הזמן.

MLBB היא גם בחירה אידיאלית עבור כל חובבי MOBA שמחפשים סביבה תחרותית לפלטפורמות ניידות. בעוד שהמשחק תוכנן במיוחד עבור ניידים, הוא שואב הרבה השראה מכותרים כמו LoL ו-DOTA 2.

הורידו את MLBB לאנדרואיד | הורידו את MLBB ל-iOS

Pokemon Unite

לא חייבים להיות מעריצי פוקימון בשביל להבין שמדובר באחת התופעות הפופולאריות ביותר בעשור האחרון ונכון לאפריל 2022, המשחק הספציפי הזה הורד מעל 70 מיליון פעמים בכל הפלטפורמות. Pokémon Unite (המפתחת מתעקשת שייכתב כ-Pokémon UNITE) הוא משחק זירת קרב אונליין מרובה משתתפים שפותח על ידי TiMi Studio Group והופץ על ידי The Pokémon Company עבור אנדרואיד ו-iOS.

כל משחקון (סיבוב) מוגבל ל-10 דקות, והקבוצה עם הניקוד הכולל הגבוה ביותר בסוף כל משחק מנצחת. קבוצה יכולה גם לנצח אם הקבוצה היריבה נכנעת. כניעה יכולה לקרות רק אם המשחק מגיע למחצית הדרך, ואם הושג רוב הצבעות בין חברי הקבוצה. אם יש שוויון, הקבוצה שהשיגה את התוצאה השוויונית הראשונה מנצחת. יש מפות מוגבלות בזמן, ומצב משחק שנקרא Quick Battle, שאורכו חמש דקות עם ארבעה שחקנים בכל קבוצה. מצב המשחק Quick Battle כולל 4 מפות שונות, כל אחת עם כמה שינויים בכללים, גודל המפה ומינים של פוקימון פראי.

הורידו את Pokémon UNITE לאנדרואיד | הורידו את Pokémon UNITE ל-iOS

RAID Shadow Legends

RAID Shadow Legends עבר לא מעט שינויי איזון כדי להפוך את המשחק לנגיש ומהנה עוד יותר לכולם אחרי שהקהילה טענה שהוא משחק של “שלם ונצח” (pay-to-win). חברת Plarium (חברה ישראלית אגב) עובדת על הוצאת עדכונים נוספים שיאזנו עוד יותר את המשחק עבור כולם.

הילחמו בדרך לניצחון במשחק תפקידים (RPG) זה, שעשיר בעולמות פנטזיה במראה ריאליסטי, נגד מאות אלופים מ -14 קבוצות שבהן תוכל לשחק. כדי להציל את עולמה של טלריה, תגייס את הלוחמים האגדיים ביותר שלה מכוחות האור והחושך. עליך לאמן אלופים אלה להילחם יחד, לעצב אותם לכלי נשק חיים ולהרכיב את צוותי הפשיטה המדהימים ביותר שנראו אי פעם.

הורידו את RAID Shadow Legends לאנדרואיד | הורידו את RAID Shadow Legends ל-iOS

Among Us

בשנת 2020, במהלך תקופת הסגרים שהקורונה כפתה על כולנו, Among Us שלט בעולם המשחקים בתור הבילוי המושלם, הפרנואידי, למרות שטכנית, הוא הושק בשנת 2018. בזמן שאתה וחבריך האסטרונאוטים עובדים יחד כדי לתקן את החללית שלך, חבלנים סודיים פועלים כדי להרוג את כולכם בשקט.

בין אם אתה משתמש במניפולציה חברתית מיושנת וטובה כדי לכבס את האמת, או להשכיב את הראש כדי להמשיך בתחבולה, סמוך על כלום ועל אף אחד כי אם אין אני לי מי לי.

 

כל שחקן לוקח על עצמו אחד משני תפקידים – רובם חברי צוות, ומספר קטן של מתחזים – מה שלא משנה את המראה שלהם. המטרה של חברי הצוות היא לזהות ולהצביע על המתחזים, או להשלים את כל המתחזים. המטרה של המתחזים היא לחבל בסתר במשימה על ידי הריגת חברי הצוות לפני שהם משלימים את כל המשימות שלהם או על ידי הפעלת אסון שלא נפתר בזמן.

הורידו את Among Us לאנדרואיד | הורידו את Among Us ל-iOS

Call of Duty: Mobile

מעריצים בהתחלה עיקמו פרצוף, אבל קול אוף דיוטי מובייל (Call of Duty: Mobile) הפך למשחק סופר פופולארי והצליח לשאוב אליו מיליוני גיימרים ברחבי העולם, הודות לעדכונים שוטפים ולמכניקת משחק שעבדה כמעט מושלם מהיום הראשון.

קול אוף דיוטי מובייל- הצלחה מיום ההשקה

Call of Duty: Mobile הוא שילוב של שתי תת-סדרות הכי פופולריות שידעה הסדרה, Modern Warfare ו- Black Ops והוא שואב משתיהן את המיטב שהסדרות הללו העניקו לשחקנים: מפות מדהימות, נשקים, קילסטריקים, התקדמות הדמות, גיימפליי וחוויית משחק יריות מהיר שנשען על הבסיס של הסדרה. סדרת קול אוף דיוטי קיבלה את המשחק הכי ראוי לה למובייל.


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp 

למי שמעונין בחוויית באטל רויאל יכול לנסות את הוורזון הצנוע שיש במשחק או להוריד את PUBG Mobile החינמי (אנדרואיד | iOS). מי שמחפש חוויית FPS שמזכירה את סדרת משחקי היילו, יכול לנסות את משחק היריות המעולה Shadowgun Legends (אנדרואיד | iOS)

הורידו את CoD: Mobile לאנדרואיד | הורידו את CoD: Mobile ל-iOS

*משחק FPS מומלץ נוסף הוא World War Heroes, משחק קרב מקוון המתרחש במהלך מלחמת העולם השנייה. Team Deathmatch, Point Capture, HQ Defence, Team Battle ו-Custom הם המצבים הזמינים במשחק (הורדת ל-iOS | אנדרואיד).

*עוד משחק יריות אנדרייטד ומאוד מומלץ הוא Battle Prime, שניתן לשחק אותו מגוף ראשון ושלישי. הגרפיקה נראית נהדר, הנשקים מרגישים ונשמעים נהדר, האסתטיקה ופריסות המפה טובות, ומערכת התנועה והגיימפליי פשוט כייפיות. אפשר להגדיר את המשחק כהכלאה בין CS GO CoD ו-Rainbow Six (הורדה ל-iOS | אנדרואיד).

 

Clash Royale

קלאש רויאל (Clash Royale) הוא אחד המשחקים שלבטח שמעתם עליו או נתקלתם בו איפשהו כי מדובר באחד ממשחקי המובייל שהורדו הכי הרבה פעמים. קלאש רויאל הוא משחק אסטרטגיה מרהיב בזמן אמת מבית סופרסל (Supercell), הכולל גם אלמנטים מסוימים מז’אנר MOBA. המטרה העיקרית היא לכבוש בהצלחה את בסיס האויב שלך תוך הגנה על הבסיס שלך.

כשרוב הדמויות יובאו ישירות מהמשחק Clash of Clans, המפתחת הוסיפה גם הרבה דמויות בלעדיות עבור Clash Royale. זה מבטיח שלמרות שיתוף דמויות דומה, גם ל-Clash Royale וגם ל-Clash of Clans יש חוויות מגוונות להציע לכם.

הורידו את Clash Royal לאנדרואיד | הורידו את Clash Royal ל-iOS

Genshin Impact

למרות שג’נשין אימפקט, משחק ההרפתקאות המקוון הזה אינו משחק מובייל ב”בלעדי” ושוחרר למגוון פלטפורמות, עם הזמן, נתח עיקרי מבסיס השחקנים שלו נמצא במכשירי כף יד. האנימציות הצבעוניות והסיפורים המפורטים שיש למשחק להציע, כמו גם העולם הפתוח העצום שלו, הופכים אותו לחוויה נהדרת ועולם קסום שלא תמצאו בהרבה משחקים.

מאז יציאת המשחק, Genshin Impact לא הראה סימנים של האטה מכיוון שהמפתחים ממשיכים להפיץ עדכונים שוטפים עם תוספות, דמויות ואירועים חדשים. בהתחשב בקצב שבו הכותר גדל ומתרחב, זה עשוי להיות הזמן הטוב ביותר עבורכם להתחיל לשחק בו אם עדיין לא (שמעתם עליו…).

הורידו את Genshin Impact לאנדרואיד | הורידו את Genshin Impact ל-iOS

Hearthstone

הארת’סטון (נקרא בהתחלה Hearthstone: Heroes of Warcraft) הוא משחק קלפים המצליח ביותר בעולם, שעד לפני זמן לא רב הכניס כל חודש 20 מיליון דולר. משחק קלפי האספנות של בליזארד (Blizzard) הוא פשוט מהנה להפליא, גם אם אין לכם עניין ביקום של Warcraft שבו הוא מתרחש.

Hearthstone – משחק קלפים ממכר ומהנה

Hearthstone הוא משחק קלפים מבוסס תורות בין שני יריבים, תוך שימוש בחפיסות בנויות של 30 קלפים יחד עם גיבור נבחר עם כוח ייחודי. שחקנים משתמשים בגבישי המאנה המוגבלים שלהם כדי לשחק ביכולות או לזמן מיניונים לתקוף את היריב, במטרה להרוס את גיבור היריב. על ניצחון במשחקים והשלמת קווסטים מרוויחים זהב במשחק, תגמולים בצורת קלפים חדשים ופרסים אחרים במשחק.

הורידו את Hearthstone לאנדרואיד | הורידו את Hearthstone ל-iOS

Asphalt 9: Legends

מאז שעידן משחקי המובייל החל לתפוס פופולאריות, אספלט, זיכיון משחקי המירוצים היה שם. Asphalt היה נושא הדגל של משחקי מרוצים והוא ידע להציע מהמשחק הראשון את כל מה שחובבי מירוצי הארקייד יכולעם לקוות לו. אספלט 9 (Asphalt 9: Legends) פותח על ידי Gameloft ברצלונה והוא שוחרר ביולי 2018.

הפרק התשיעי בסדרת האספלט הביא איתו מספר תכונות חדשות ומשופרות, כגון מערך רכב יוקרתי, ערכות בקרה חדשות ועוד. הגרפיקה נחשבת משופרת באופן משמעותי בהשוואה לקודמו משנת 2013, אספלט 8.

הורידו את Asphalt 9 לאנדרואיד | הורידו את Asphalt 9 ל-iOS

Jetpack Joyride

Jetpack Joyride, ששוחרר במקור ככותר בלעדי ל-iOS בשנת 2011, הוא משחק ממכר, מאוד. המשחק הפך עם הזמן להיות זמין בכל הפלטפורמות הניידות בו רץ אינסופי עם גלילה צדדית של ערכת סילון שניתן לשדרג ושפע של כוחות מטורפים, יהפכו לכם את המסך לכאוס אחד מרהיב.

המשחק כולל את אותו גיבור מ-Age of Zombies ו-Monster Dash, בארי סטייקפרייז, שהשחקן שולט בו כשהוא גונב חבילת סילון ממעבדה סודית ביותר, בהיותו ספין-אוף ישיר של המשחק האחרון. המשחק זכה לביקורות חיוביות וזכה בפרסים רבים. Halfbrick Studios הכריזו בתחילת השנה על משחק המשך בשם Jetpack Joyride 2: Bullet Rush.

הורידו את Jetpack Joyride לאנדרואיד | הורידו את Jetpack Joyride ל-iOS

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות