Call of Duty: Mobile – כל המידע על המשחק הגדול הבא

לאחר שנים רבות של המתנה הוכרז Call of Duty: Mobile שעשוי להדיח כמה ממשחקי היריות הפופולריים ולהפוך למלך הבלתי מעורער של הז'אנר, הודות לסדרות Modern Warfare ו- Black Ops  עליהן הוא מבוסס ומיליוני מעריצים ברחבי העולם ומעל הכל שילוב עתידי של באטל רויאל במשחק שיהיה חינמי וייקרא בקיצור COD: M

קול אוף דיוטי: מובייל הוכרז די בשקט לפני כחודשיים עם סרטון הכרזה שאקטיביז'ן חשפה ומידע על כך שהמשחק הולך לצאת לעולם בקרוב ושאחרי התנסות של שחקנים בבטא של המשחק, הוא ישוחרר בחינם לאנדרואיד ול-iOS. אמנם לא מדובר במשחק קול אוף דיוטי הראשון למובייל, אך מדובר בהחלט במשחק שעל פי כל המידע שיש לנו כרגע, עשוי לספק את החוויה האולטימטיבית של קול אוף דיוטי למכשירים ניידים.

Call of Duty: Mobile הוא שילוב של שתי תת-סדרות הכי פופולריות שידעה הסדרה, Modern Warfare ו- Black Ops והוא שואב משתיהן את המיטב שהסדרות הללו העניקו לשחקנים: מפות מדהימות, נשקים, קילסטריקים, התקדמות הדמות, גיימפליי וחוויית משחק יריות מהיר שנשען על הבסיס של הסדרה.

מלבד המודים הקלאסיים כמו TDM, FFA, דומיניישן ועוד, אלו המפות שכרגע ידועות לנו למשחק, 4 הראשונים מבלאק אופס, שלושת האחרונים ממודרן וורפר:

  • Nuketown
  • Hijacked
  • Standoff 
  • Firing Range
  • Crash
  • Crossfire
  • Killhouse

COD POINTS

חלק אינטגרלי מהתקדמות השחקן שלכם במשחק מבוסס על מערכת ההתקדמות הידועה של הסדרה, עם אפשרות לבחירת דמות מתוך כמה מהדמויות המפורסמות בסדרה כמו קפטן פרייס, ג'ון "סופ" מקטביש, דייויד מייסון ועוד.

מערכת הנקודות והצבירה שלכם במשחק די דומה למשחקים כמו Fortnite ו-PUBG עם תגמול על כניסה יומיומית, וחלוקה לטיירים על בסיס פרימיום או חינמיים.

באטל רויאל וזומבים

קשה להתווכח עם ההצלחה של ז'אנר הבאטל רויאל ובראשו המשחק פורטנייט שהדחיק הצידה את ז'אנר משחקי היריות מגוף ראשון (FPS) ואותת לכל העולם כי זה מה שכולם אוהבים ורוצים לשחק כל היום, ובחינם. הנסיון של אקטיביז'ן עם הז'אנר הזה נחל הצלחה כשהכותר האחרון בסדרה, בלאק אופס 4 שילב בתוכו מוד בשם בלאקאאוט שזכה לפופולריות אדירה בהשקה. ציוץ אחד בטוויטר מספיק בשביל להעניק הצצה והבטחה שבאטל רויאל ואף הזומבים בדרך למשחק:

בהמשך לציוץ הזה למעלה, הגיעו עוד ועוד פרטים על מצב הבאטל רויאל שהולך ככל הנראה לתפוס את מרבית תשומת הלב בהמשך, יש כבר תמונות של מפת המשחק, אפשרות למעבר מגוף ראשון לשלישי ואפשרות לבחור קלאס אחד מתוך שישה לפני כל צניחה למפה, הקלאסים הם: Medic, Scout, Clown, Ninja, Defender, ו-Mechanic

לאלה מביניכם שמעוניינים כבר להכנס לרשימת הטסטרים, וכבר לשחק בבטא הסגורה של המשחק, כנסו ללינק הזה והירשמו. על פי אקטיבי'ן, COD: M אמור להשתחרר רשמית בחודשים הקרובים לאנרואיד ו-iOS, נעדכן אתכם בהמשך…

תודה ל-charlieintel.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות