Call of Duty: Mobile שובר שיאים

למעלה מ-35 מיליון הורדות תוך שלושה ימים ללהיט החדש מבית אקטיביז'ן, Call of Duty: Mobile

מקום 1 בהורדות בלמעלה מ-100 מדינות וקצב הורדות של יותר מ-10 מיליון ביום מעמיד את ההצלחה של השקת Call of Duty: Mobile כעובדה גמורה. חברת אקטיביז'ן בליזארד דיווחה כי המשחק שהושק ב-1 באוקטובר הצליח להגיע ל-35 מיליון הורדות. המשחק שמין בכל העולם דרך Google Play ו- Apple App Store, למעט וייטנאם וסין.

 

Call of Duty: Mobile כולל תכונות CoD קלאסיות כמו מצב אונליין רב-משתתפים עם מפות אייקוניות מכותרים קלאסיים של מודרן וורפר (Modern Warfare) וגם מ- Black Ops. שחקנים שיגיעו לדרגה 7 יוכלו לשחק גם במוד המושקע באטלרויאל.

שיתוף הפעולה בין שתי הענקיות אקטיביז'ן ו- Tencent יביא בקרוב גם מצב זומבים ל- CoD: Mobile שלקוח מתת הסדרה בלאק אופס. מצב זה יכיל התקדמות ליניארית, מבוססת משימה עם שחקנים שנלחמים בזומבים, שינסו כמובן לשרוד ולחסל את הבוסים.

אין ספק שאקטיביז'ן נועצת עיניים במתחרות הגדולות שלה, שכן, PUBG Mobile ו-Fortnite עברו כבר, על פי הדייוח האחרון של The Verge את ה-200 מיליון שחקנים, ועם פתיחה מבטיחה שכזאת, נשאר לה רק לטפח את קהילת השחקנים בכדי לגדול.

לינקים להורדה:

להורדת CoD: Mobile לאנדרואיד
להורדת CoD: Mobile ל-iOS

זה הזמן להזכיר לכם שאוטוטו, הכותר הגדול הבא בסדרה הוא Call of Duty: Modern Warfare, שישוחרר ב- 25 באוקטובר עבור PlayStation 4, Xbox One ו- PC.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות