הוכרז: "ספלינטר סל רימייק" נמצא בפיתוח

סם פישר חוזר וזה רשמי: יוביסופט הכריזה על Splinter Cell Remake שמפותח באולפן שאחראי על "פאר קריי 6"


חברת יוביסופט (Ubisoft) הודיעה כצפוי כי האולפן "יוביסופט טורונטו" עובד על גרסה מחודשת למשחק ההתגנבות Tom Clancy's Splinter Cell שיצא לפני 19 שנים. יוביסופט טורונטו הוא האולפן שאחראי על המשחק האחרון בסדרת פאר-קריי (Far Cry 6) והוא חתום גם על המשחק האחרון בסדרת ספלינטר סל- Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist. "ספלינטר סל" המחודש יהיה מבוסס על המנוע הגרפי Snowdrop, המשמש גם עבור Avatar: Frontiers of Pandora והמשחק The Division 2.

יוביסופט העלתה סרטון חדש (פה למעלה) בו היא מציגה קצת על ההיסטוריה של Splinter Cell וכן ראיון ארוך עם שלושה חברים מרכזיים בצוות האחראים להחזרתו המבורכת של סם פישר. כשהמפיק מאט ווסט נשאל מה הופך את המשחק הזה לרימייק מלא, בניגוד לרימאסטר. הוא ענה:

"מבחינתי, גרסה מחודשת לוקחת את מה שהיית עושה ברימאסטר והולך עם זה עוד יותר רחוק"

מאט טוען שהמשחק עדיין נמצא בשלבי הפיתוח המוקדמים שלו, והם מנסים לוודא שרוח המשחקים המוקדמים והאווירה תישאר נאמנה למקור, בכל הדרכים שהעניקו לסדרת Splinter Cell המוקדמת את זהותה. בנייה מהיסוד לטענתו היא שהצוות הולך לעדכן אותו חזותית, כמו גם כמה מהאלמנטים העיצוביים כדי להתאים את הציפיות של השחקנים, ואף לשמור על הליניאריות שבו, בשיוק כמו המשחקים המקוריים. אין להם שום עניין להפוך את זה לעולם פתוח.

מלבד הדברים שנאמרים בסרטון עדיין לא ידוע הרבה, והמטרה של ראיונות כמו אלה אמורה לבנות סוג של אמון כלפי המעריצים ותחושה שהם מלווים את המשחק מהשלב ההתחלתי שלו ועד לשחרורו. מתי זה יקרה? שום מילה לא נאמרה לגבי תאריך, אבל בשנה הבאה (שאוטוטו אנחנו נכנסים אליה), תחגוג הסדרה 20 שנות קיום, וזו סיבה מספיק חגיגית לשחרור של משחק רימייק שכזה.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות