Far Cry 6 מקבל טריילר גיימפליי חדש וארוך במיוחד

צפו בטריילר הגיימפליי החדש מתוך Far Cry 6 ולמדו מה שיש ליוביסופט לספר לכם על הפרק הבא בסדרת היריות המצליחה


הזיכיון של Far Cry הוא ללא ספק אחד הזיכיונות האהובים ביותר כמדובר במשחקי יריות מגוף ראשון, בדגש על קמפיין לשחק יחיד- סינגל פליי. במהלך השנים חברת יוביסופט (Ubisoft) שינתה את הסדרה ושידרגה אותה למשהו הרבה יותר בומבסטי מהכותרים הראושנים. כל זאת בזכות העובדה שהיא סיפקה לנו נבלים ידועים לשמצה והטביעה את חותמה בז'אנר העולם הפתוח.

אז מה מחכה לנו בכותר הבא בסדרה? דני רוחאס והליברטאד, כלי הנשק חדשים ומסקרנים במיוחד, שיאפשרו לכם להסתובב ללא חשש באי יארה. אם מסקרן אתכם אלו תכניות יש לאנטון קסטילו, כל מה שאתם צריכים לדעת על Far Cry 6 הוא בסרטון החדש שיוביסופט שחררה שמספק לנו למעלה מ-40 דקות של הנאה:

בשביל לעשות סדר, הדמויות החשובות במשחק הם, דני רוחאס: זה אנחנו, השחקן. יתום שהיה לו מספיק חיים על יארה ומחפש דרך מילוט מחוץ לאי. אנטון קסטילו: נשיא יארה. אדם עם חזון איך יארה צריכה להיות ולא יפסיק עד שהעבודה תסתיים.

הליברטד: קבוצה של לוחמי גרילה בראשות קלרה גרסיה, הזקוקה לעזרתו של דני כדי לאחד את לוחמי הגרילה על יארה כדי להילחם נגד אנטון קסטילו.

אמצעי לחימה ברזולוציה: יצירת נשק להשמדה באמצעות אשפה. אמצעי לחימה ברזולוציה עשויים מכל מה שהגרילה יכול לשים עליו את היד. תיתקלו גם בתנין בשם גואפו וכלבלב חמוד חמוד בשם צ'וריסו.

Far cry 6 ישוחרר ב- 7 באוקטובר בפלטפורמות- Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5 ,Stadia, Amazon-Luna ו- PC


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות