רוקסטאר: "GTA 6 צריך לעלות על הציפיות של השחקנים"

Rockstar Games מעבירה משאבים כדי להתמקד מאוד בפיתוח של Grand Theft Auto 6, וזה בא על חשבון Red Dead Online

זה לא סוד ש-Grand Theft Auto 5 (ובקיצור GTA V) הוא אחד המשחקים המצליחים בכל הזמנים, וההתמקדות של רוקסטאר בו ובמצב האונליין שלו-GTA Online היא הגיונית לחלוטין.

בסוף השבוע שעבר הודיע האולפן שהוא יסיים את הפיתוח המתמשך עבור Red Dead Online, כאשר המשאבים שהופנו לעבר מצב האונליין יועברו לפיתוח GTA 6. זה לא משהו חדשותי או סקופ כמובן, אבל רוקסטאר משתמשת בקרקע של Red Dead Online לצורך אזכור קצר של המשחק המיוחל הבא, שכל העולם בערך, מחכה לו.

מה שרע עבור Red Dead הוא ככל הנראה טוב עבור GTA 6

"במהלך השנים האחרונות, העברנו בהתמדה משאבי פיתוח נוספים לעבר הערך הבא בסדרת Grand Theft Auto", נכתב בפוסט בבלוג ב-Rockstar Newswire.

חלק מטקטיקה של העברת משאבים זו היא מכיוון ש-Rockstar מבינה ש-Grand Theft Auto 6 "יותר מתמיד הצורך לעלות על הציפיות של השחקנים ושהערך הבא הזה יהיה הטוב ביותר זה יכול להיות." שוב, אפילו עבור Rockstar, להתעלות על משחק דינוזאור כמו GTA 5 זו משימה מרתיעה.

רוקסטאר גיימס- לוגו

זה לא הרבה, אבל קחו בחשבון שזו הפעם היחידה שבה רוקסטאר הגיבה על המשחק הבא בסדרת GTA מאז הוכרז לראשונה בתחילת השנה. כמו בכותרים קודמים של רוקסטאר ( GTA VI וכמובן GTA V), החברה לא מספקת הכרזות דרמטיות או טיזרים נוצצים אם היא לא בשלב מאוד מתקדם של הפיתוח. עדכונים בפוסטים של Rockstar Newswire על התפתחויות מתמשכות במשחקים אחרים, כמו -GTA Online, יספקו בהמשך מידע נוסף.

עוד כתבות GTA:

לגבי מתי המעריצים יוכלו לקבל מידע עם הרבה יותר בשר, זה כמובן, לא ידוע כרגע. יש ברשת כמה "מלמולים מקוונים" המצביעים על כך ש-GTA 6 עשוי לקבל טיזר ראוי השנה, עם תכנון המשחק לשחרור מתישהו ב- 2024. ככה זה כשהלחשושים מצביעים על משחק שיעסיק אתכם למעלה מ-500 שעות. עם זאת, מדובר בשמועות, וריכזנו עבורכם את כל השמועות על GTA 6 בכתבה נפרדת.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות