ביצועי הגרפיקה של God of War Ragnarok דלפו לרשת ומהדורת האספנים שתעלה לכם 260 דולר אזלה תוך שעה

נחשפה מהדורת Jotnar Edition הכוללת את הפטיש של ת'ור ותעלה הון. ביצועי הגרפיקה של המשחק דלפו לרשת

הקמעונאית בבריטניה ShopTo שלחה היום אימייל ללקוחות לפני שההזמנות המוקדמות של God of War Ragnarok יעלו לאוויר, והבטיחה שהמשחק יאפשר לכם "לעבור בין רזולוציית 4K מלאה ב-30 פריימים לשנייה (30FPS), או רזולוציה דינמית שהועלתה ל-4K בקצב של 60 פריימים לשנייה (60FPS). " בהתבסס על אופן כתיבת המידע וצילומי המסך המצורפים, נראה שהפרטים הללו סופקו על ידי סוני, למרות שיצרנית הפלייסטיישן עדיין לא אישרה את המידע באופן רשמי.

שתי אפשרויות הגרפיקה הללו אינן מפתיעות במיוחד, שכן משחקי PS5 אחרים מאולפנים אחרים צד ראשון, כמו Spider-Man: Miles Morales, Ratchet & Clank: Rift Apart ו-Horizon Forbidden West, הושקו בדרך כלל עם תכונות דומות. מצבי גרפיקה נוספים, כמו יעדי 40 FPS המיועדים למסכי 120 הרץ, יושמו לעתים קרובות על ידי המפתחים לאחר ההשקה.

מהדורת Jotnar Edition אזלה תוך שעה

כל מי שיחזיק במהדורות האספנים של God of War Ragnarok, במחיר התחלתי של 200 דולרים, יחזיק בכוח הפטיש האדיר של ת'ור. כל המהדורות המיוחדות אזלו תוך שעה, רק כדי שסוחרים באיביי יקפיצו את המחיר ביותר מפי 2.

מבט מקרוב על המהדורה היקרה מכולן- God of War Ragnarok Jotnar Edition

מהדורת ההסופר דלוקס ובשמה המלא God of War Ragnarok Jotnar Edition, עולה 260 דולרים וכוללת העתק 16 אינץ' של Mjolnir, מפת בד של Yggdrasil ותשעת הממלכות של היקום הנורדי; סט של הקוביות של ברוק; טבעת דראופניר (לא האמיתית של אודין כמובן); פסקול ויניל, וערכת סיכות.

חנות ה-PlayStation Direct של סוני החלה לקבל הלילה הזמנות מראש למהדורת Jotnar , כמו גם למהדורת האספנים (Collector's), וכמובן מהדורות ההשקה הפיזיות "הרגילות" עבור PS4 ו-PS5 ($59.99 ו-$69.99, בהתאמה). מהדורת האספנים כוללת חבורה של פריטים במשחק ותוכן אחר להורדה, בתוספת הקוביות ומיולניר.

למעריצים עם תקציב מוגבל יותר, יש מהדורת דיגיטל דלוקס, כלומר גרסה להורדה ללא עותק פיזי ו-SIE הזכירה את זה כשהכריזה על תאריך ההשקה של God of War Ragnarok בשבוע שעבר, אבל עד כה אין לו רישום בחנות פלייסטיישן או תג מחיר.

כל המהדורות המיוחדות אזלו תוך שעה, זו אחת הסיבות (מקור: eBay)

God of War Ragnarok הוא המשכו של אחד המשחקים הטובים ביותר בכל הזמנים ששוחררו לקונסולת הPS4, מדובר כמובן במשחק God of War (2018). המשחק הקודם הפתיע כששובץ במשחקי PS Plus החינמיים לחודש יוני ואף זכה לגרסת PC (ביקורת שלנו כאן). סוני שהשלימה סופית את רכישתה של באנג'י, בונה על המשחק הזה שימשיך למכור לה קונסולות חדשות.

God of War Ragnarok ישוחרר לפלייסטיישן 5 ולפלייסטיישן 4 (PS4PS5ב-9 בנובמבר, 2022.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות