עונת הרכישות בעיצומה: סוני רוכשת את Bungie בסכום של 3.6 מיליארד דולר

זה הגורל שלה: חברת Bungie שאחראית על פיתוח סדרת Destiny נרכשת על ידי חברת סוני ותהפוך לחברת פיתוח בת שלה


פחות מחודש לאחר הידיעה המרעישה כי מיקרוסופט רכשה את חברת אקטיוויז'ן-בליזארד ב-70 מיליארד דולר, אנחנו מקבלים עוד עסקה די גדולה בתעשיית הגיימינג. בידיעה חדשה שהוכרזה הערב, חברת באנג'י (Bungie), ענקית תעשיית משחקי הווידאו האחראית על זיכיונות ענק כמו Halo ו-Destiny, נרכשת על ידי Sony בסכום של 3.6 מיליארד דולר. ההחברה הבטיחה דרך האתר שלה שהאולפן "יישאר אולפן ומפיץ עצמאי ורב פלטפורמות".

[the_ad id="53297"]

בפוסט בבלוג שהועלה לאתר Bungie לצד הכרזה זו, נכתב כי "Bungie תתחיל את המסע שלה להפוך לחברת בידור מולטימדיה גלובלית".

Bungie הוא כנראה בחירה טובה עבור חברה כמו סוני, לא רק בגלל ש Destiny 2 יקבל בקרוב עדכון משמעותי עם הרחבת The Witch Queen אלא בעיקר בניסיון הרב שצברה בז'אנר ה-FPS ובאיכות משחקיה של באנג'י וגם ביכולתה של החברה לייצר זיכיונות מקוריים בעתיד. מנכ"ל החברה צוטט:

בסוני מצאנו שותף שתומך בנו ללא תנאי בכל מה שאנחנו ורוצה להאיץ את החזון שלנו ליצור בידור חובק דורות, כל זאת תוך שמירה על עצמאות יצירתית שפועמת בליבה של באנג'י. כמונו, סוני מאמינה שעולמות המשחק הם רק ההתחלה של מה שה-IP שלנו יכול להפוך. יחד, אנו חולקים חלום ליצור ולטפח זיכיונות אייקוניים המאחדים חברים ברחבי העולם, משפחות על פני דורות ומעריצים על פני פלטפורמות ומדיומי בידור מרובים.

באותו פוסט, ראש אולפני פלייסטיישן הרמן הלסט כותב: "ביליתי הרבה זמן עם הצוות הבכיר בבאנג'י וברור שהניסיון והכישורים שלהם משלימים מאוד לשלנו. אני לא יכול לחכות לראות מה צופן העתיד לצוות המדהים הזה".

https://www.youtube.com/watch?v=uyZGZF8Nv_g&ab_channel=Destiny2

מקור: bungie.net

[the_ad id="53297"]


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות