Spider-Man: Miles Morales כל הביקורות כבר כאן

משחק ספיידרמן החדש ישוחרר השבוע וטריילר ההשקה נחשף. הביקורות למשחק Spider-Man: Miles Morales מאותתות כי אולי מדובר באחד ממשחקי הספיידרמן היותר טובים שיצאו עד היום, במיוחד לדור הבא


Spider-Man: Miles Morales הוא משחק ספיידרמן החדש שגם השנה, הוא בלעדי לפלייסטיישן 5 וגם ל-PS4ספיידרמן הפך להיות דמות גיבור-העל הבלעדית לקונסולות מבית סוני. הרומן בין ספיידרמן לקונסולת הפלייסטיישן ימשיך גם עם משחק “הנוקמים” והוא יגיח בהמשך כ-DLC בלעדי. “ספיידרמן: מיילס מוראלס” יושק ב-12 בנובמבר ל-PS5 כמשחק השקה. אבל, לפני ההשקה אתרים כבר קיבלו את גרסת ה-PS5 וכל הביקורות למשחק כבר כאן. גם ביקורות מועטות ל-PS4 כאן. קודם כל, טריילר השקה:

Digital Spy מעניקים למשחק ציון מושלם 100:

העיר ניו יורק היא תפאורה נהדרת לצעוד לעולם המשחקים מהדור הבא, עם קצב פריימים חלק ועקבי ויכולות Raytracing לשאת את ספיידרמן אל העתיד. מכיוון ש- Insomniac Games ככל הנראה מתכנן DLC להאריך את הקמפיין, מיילס מוראלס הוא פשוט מבריק בזיכיון בלעדי לפלייסטיישן, שכנראה יפתה גיימרים רבים על הגדר לקנות את ה- PS5, רק כדי שיוכלו לחוות את הסיפור המופלא הזה.

האתר Stevivor מעניק למשחק ציון גבוה מאוד- 95:

Spider-Man: Miles Morales הוא חבילה קטנה ומהודקת המספקת חווית ספיידרמן מרגשת, ואני רק מקווה שמיילס יזכה לחלוק כמויות שוות של אור הזרקורים כמו פיטר.

המגזין Game Informer מעניק למשחק ציון נהדר של 90:

אין זמני טעינה!. רייטרייסינג יפה. גרסת הפלייסטיישן 5 לספיידרמן: מיילס מוראלס היא הישג טכני שמרשים ללא הרף. זו הדרך האידיאלית לשחק במשחק אם אתה יכול. זה לא אומר שגרסת פלייסטיישן 4 נמצאת הרחק מאחור, עם זאת. גרסת PS4 היא עדיין דרך יפה וראויה לחוות את המשחק המצוין הזה.

ספיידרמן PS5 ביקורת

האתר Attack of the Fanboy מעניק למשחק ציון גבוה- 90:

ספיידרמן: מיילס מוראלס הוא מסע מרגש, אם כי קצר, עם ספיידרמן המרתק ביותר עד כה.

ספיידרמן סוני5 ביקורת

האתר הוותיק IGN מעניק למשחק ציון 90:

Spider-Man: Miles Morales הוא מעקב פנטסטי, המספר סיפור נפלא תוך שיפור יסודות המשחק הראשון.

Spider Man Miles Morales IGN REVIEW

האתר Eurogamer העניק למשחק את הציון 80:

גלגול נשמות הדור הבא של המשחק הרביעי הנמכר ביותר בעידן PS4. מדובר בחוויה משעשעת ומהנה, משחק וידאו נהדר מהקשר הטוב ביותר של ספיידרמן.

אתר חדשות הגיימינג VG247 מעניק למשחק ציון 80:

ב- PS5, למיילס מוראלס יש את שתי התחושות הללו – זה מוכר ולא מפתיע, אבל בכל זאת חלק מהמצגת הטכנית של הדור הבא. אם אתה קונה PS5 ביום ההשקה, ספיידרמן החדש הוא סיבה מספיק טובה

האתר GameSpot מעניק למשחק את הציון 70:

ספיידרמן: מיילס מוראלס הוא משחק פעולה משכנע בעולם הפתוח שעוזר להדגיש מדוע מיילס כל כך מיוחד: התרבות שלו. ההבדלים הייחודיים של מיילס וניסיונותיהם הרציניים להבין כיצד להגן על הקהילה שלו הם שהופכים אותו לגיבור כל כך נפלא, ולא המסכה שהוא חובש וכוחות על שהוא מפעיל.

Spider Man Miles Morales ביקורת משחק


להלן כל הביקורות והציונים למשחק Spider-Man: Miles Morales:

Spider-Man: Miles Morales ישוחרר בחמישי הקרוב, ה-12 בנובמבר ל-PS5 ול-PS4.


ממוצע ביקורות לפלייסטיישן 5 (PS5)
8.5
ממוצע ביקורות לפלייסטיישן 4 (PS4)
8.4
ביקורת גולשים0 Votes
0
8.5
ביקורות: Spider-Man: Miles Morales

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות