הביקורות של Horizon Forbidden West כבר כאן

משחק ההמשך של גרילה גיימס ישוחרר השבוע, אבל הביקורות כבר פורסמו. מצליח להתעלות על הראשון או פחות?

Horizon Forbidden West, משחק הפעולה-תפקידים מגוף שלישי בעולם פתוח, הוכרז ביוני 2020, לקראת השקת הפלייסטיישן 5 והיה אמור לצאת בשנה שעברה. בחברת סוני לא כל כך מיהרו לשחרר אותו, והעדיפו לדחות את המשחק בכמה חודשים רק בשביל להשיק משחק בשל ומוכן. החלטה ראויה להערכה ויש חברות ענק שיכולות ללמוד ממנה.

[the_ad id="54493"]

על פיתוח המשחק אחראית חברת Guerrilla Games (זכורה לטוב גם מסדרת קילזון) שפיתחה כמובן את המשחק הראשון, Horizon Zero Dawn, המשחק הראשון בסדרה משנת 2017, שנחשב לאחד המשחקים המצליחים ביותר ל-PS4 בשנים האחרונות. המשחק אף יצא בגרסה למחשב האישי דרך חנות המשחקים של סטים, וזכה להצלחה אדירה.

כעת, מגיע משחק ההמשך שיושק רשמית השבוע בחצות בין שישי לשבת והציפיות ממנו היו מאוד מאוד גבוהות. הביקורות, לא המתינו ורובם כבר פורסמו ברחבי הרשת, וסוני יכולה לטפוח לעצמה על השכם, כי הציונים מרשימים.

‘Nothing Short Of Phenomenal’

של קימברלי וולאנס (Kimberly Wallace) ממגזין הגיימינג המוערך Game Informer העניקה למשחק ציון גבוה במיוחד של 9.3 מתוך 10 ואמרה:

Horizon Forbidden West מגיע לרף גבוה חדש עבור Guerrilla Games. הוא עושה יותר מאשר עולה על קודמו; זה לוקח את הסיפור של הורייזון למקומות שובי לב ובונה עולם עשיר שמתגמל אותך על המאמץ שאתה משקיע בו. לרוב, זו חוויה משעשעת, עם רגעים מורטי לסת וקרבות בלתי נשכחים.

סיימון קארדי מאתר IGN (העולמי) העניק למשחק 9 מתוך 10.

שילוב מנצח של לחימה מרתקת, יצירה ועיצוב דמויות מהשורה הראשונה, ועולם פתוח שובה לב, Horizon Forbidden West הוא פיצוץ מוחלט וחלון ראווה פנטסטי לעוצמתו של ה-PS5.

ב-VGC העניקו ל-Horizon Forbidden West ציון מושלם:

Horizon Forbidden West הוא משחק מדהים המתרחש בעולם שרצינו לחזור אליו שעות רבות לאחר שהקרדיטים גוללו.

[the_ad id="54493"]

פיל הורנשאו מאתר הגיימינג הפופולארי גיימספוט, הסתפקו בציון 8/10:

Horizon Forbidden West עושה הרבה יותר נכון מאשר לא נכון. הוא עשוי להיות עמוס באלמנטים לראות, לעשות, לדעת ולזכור, אבל כאשר המערכות הרבות שלו מתאחדות, זו יכולה להיות חוויה בעולם פתוח יפה, מרגשת ומענגת.

להלן הציונים והביקורות למשחק Horizon Forbidden West:

Horizon Forbidden West ישוחרר לקונסולות פלייסטיישן 4 (PS4) ופלייסטיישן 5 (PS5) ב-18 בפברואר, 2022.

Horizon Forbidden West reviews round up
8.9
הישג מרשים

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

תודה על הכתבה!