וואלב כבר חושבת על Steam Deck 2

גייב ניואל חושף כי Steam Deck 2 נמצא בתכנון וכי הגרסה היקרה ביותר של הסטים-דק הייתה הגרסה הנמכרת ביותר

בעקבות ההשקה המוצלחת של קונסולת כף היד, ה-Steam Deck, התראיין המייסד והבעלים של חברת וואלב (Valve), גייב ניואל, בגיליון האחרון של מגזין הגיימינג EDGE, ושטח את תכניות החברה. ניואל אישר שלחברה כבר יש תוכניות ל-Steam Deck 2 והוא גם שיתף בעובדה המפתיעה שהגרסה היקרה ביותר של הקונסולה היא כרגע הגרסה הנמכרת ביותר.

חשבנו שמחיר הכניסה יהיה הגורם הקריטי [להצלחתו של Deck] אבל מסתבר שהמכשיר הפופולרי ביותר הוא היקר ביותר. זו דוגמה לכך שאנחנו קצת מופתעים ממה שהלקוחות שלנו מספרים לנו. הם בעצם אומרים, 'היינו רוצים גרסה יקרה עוד יותר של זה', במונחים של יכולות. אתה יודע, זו הסיבה שאנחנו תמיד אוהבים להביא משהו לשם ולשגר אותו. כי אנחנו לומדים מזה הרבה, וזה עוזר למסגר את החשיבה שלנו עבור Steam Deck 2.

ציטוט מעניין אחר מהראיון הוא שניואל דוגל בתחרותיות והוא הביע תקווה שספקים אחרים ייצרו מוצרים דומים ל-Steam Deck. "אנו מקווים שספקי חומרה אחרים בתחום ה-PC ינצלו את העבודה שעשינו בצד התוכנה כדי לבנות מכשירים דומים". ניואל היה רוצה יכולת של תמיכה משופרת במציאות מדומה, לדוגמא, ב-Steam Deck 2.

אחד הדברים ש-Deck מייצג הוא כוח עיבוד בעל ביצועים גבוהים עם יכולת סוללה, שבסופו של דבר תוכל להשתמש גם ביישומי VR. אתה יכול לקחת את המחשב האישי ולבנות משהו שהוא הרבה יותר נייד. אנחנו עוד לא ממש שם, אבל זו קפיצת מדרגה.

ה-Steam Deck

קונסולת כף היד הראשונה של וואלב, ה-Steam Deck פשוט אינה חזקה מספיק כדי לתמוך כראוי ברוב משחקי המציאות המדומה כיום.

מקור: EDGE magazine


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות