ל- Steam Deck יש כבר יותר מ- 300 משחקים 'מאומתים'

וואלב מגבירה את בדיקות התאימות של ה'סטים דק', ואישרה למעלה מ- 150 משחקים בשבוע האחרון

Steam Deck יושק בעוד שבועיים, ונראה שחברת וואלב (Valve) מגבירה את קצב תוכנית הבדיקות של הקונסולה הידנית החדשה שלה. רק בשבוע האחרון, יותר מ-150 משחקים זכו לסטטוס 'מאומת' במערכת הדירוג הרשמית של וואלב. זה מביא את הסכום הכולל של המשחקים ל-294.

דירוג מאומת פירושו שמשחק מותאם באופן מלא לקונסולה הניידת מבוססת לינוקס של וואלב: "חוויה נהדרת וחלקה ", לפי Valve. לא כל משחק שמופיע בסטים, יכול להפוך למאומת כמובן, משחקים יכולים להיות גם במעמד של 'ניתנים להפעלה' – כלומר הם יפעלו אך עשויים להיות בהם אלמנטים לא אופטימליים הקשורים לבקרה או לאלמנטים לא נתמכים.

נכון להיום החנות הדיגיטלית של סטים (Steam) מציגה כמות אסטרונומית של משחקים, יותר מ-60,000 (!), והמספר הזה צפוי לגדול בקצב של כ-10,000 בשנה. יקח די הרבה זמן לבודקים של וואלב להדביק את הקצב, אבל אם היא תוכל להבטיח חוויה טובה רק בחלק זעיר מהקטלוג העצום שלה, היא עדיין תציג ספריית משחקים חסרת תקדים לקונסולת כף היד.

משחקים בולטים ברשימת המאומתים הנוכחית כוללים את:

SteamDB מפרט גם 193 משחקים ה'ניתנים להפעלה' ב-Steam Deck, הכוללים את The Witcher 3, Inscryption ו-Valheim. רק 60 משחקים נמצאו כלא תואמים וקיבלו דירוג 'לא נתמך', משחקים כמו Halo: The Master Chief Collection, Persona 4 Golden ופול גייז (Fall Guys).

מקור: steamdb

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בעידן הסמרטפונים, מי צריך קונסולה ניידת?!? 😆

תתפלא אבל אין כמו מכשיר גיימינג מנותק מכל השיט של הפלאפונים וחוץ מזה זה חויה אחרת לגמרי