GTA V יכלול 3 הגדרות גרפיקה שונות ל-PS5 ול-XSX

4 מיליון דולר לשחקנים חדשים (או מאופ, רכבים חדשים ו-GTA Online משופר, מה עוד אפשר לבקש?

GTA 5 ו GTA Online ישוחררו ב-15 לחודש זה עבור הפלייסטיישן 5 וגם עבור האקסבוקס סדרה X / S והיום מספקת לנו רוקסטאר (Rockstar) פרטים נוספים ונתחיל עם מצבי הגדרות הגרפיקה השונות. על פי רוקסטאר, שחקנים יוכלו לבחור מתוך אחת משלוש הגדרות גרפיקה במשחק:

מצב הגרפיקה הגבוה ביותר נקרא "Fidelity Mode"- מצב זה יציג את האיכות החזותית הגבוהה ביותר עם מטרה של 30 פריימים לשנייה (FPS). במצב זה, ל-PS5 ול- Xbox Series X תהיה תמיכה רזולוציה טבעית של 4K עם ריי-טרייסינג. ל-Xbox Series S תתאפשר רזולוציית 4K upscaled.

GTA V – מגיע סוף סוף לסוני5 ולאקסבוקס SX

מצב הגרפיקה השני נקראה "Performance Mode" – שחקו ב-60 פריימים לשנייה (60FPS) במצב זה, PS5 ו- Xbox Series X יספקו תמיכה ברזולוציה 4K upscaled בעוד Xbox Series S יתמוך ברזולוציה של 1080p.

המצב השלישי נקרא "Performance RT mode" – ה- PS5 וה- Xbox Series X יתמכו ברזולוציה 4k upscaled עם ריי-טרייסינג ו-60 פריימים לשנייה (60FPS).

שחקנים שירצו לעבור בין קונסולה אחת לשנייה, יוכלו להעביר את ההתקדמות של מצב הסיפור הנוכחי שלהם (Story Mode) וגם את ההתקשמות שלהם ב-GTA Online. ניתן לעשות זאת החל מהיום באמצעות העלאה של קובץ שמירה דרך ה-Rockstar Games Social Club.

תפריט ורכבים חדשים ב-GTA Online

במצב האונליין של GTA V יבוצעו שיפורים רבים בסביבת המשחק ובעיקר בעיצוב של התפריטים ובהדגמות לשחקנים חדשים. התפריט החדש יאפשר מעבר מהיר למודים השונים כמו Freemode, Heists, Races, והמוד החדש- Adversary Modes.

בנוסף רוקסטאר מבטיחה רכבים חדשים ובעיקר שדרוגי רכבים חדשים במסגרת "Los Santos Car Meet: Hao’s Special Works", רוטציה שבועית של "Hao’s Special Works Time Trials" ביחד עם "Premium Test Ride" .

לקינוח, תכונה חדשה בשם "בונה קריירה" (Career Builder) תוצג לראשונה והוא נועד במיוחד עבור שחקנים חדשים או כל מי שרוצה לאפס את הדמות שלו ולקבל התחלה חדשה, פרש. כדי לשכנע אתכם לעשות זאת, רוקסטאר תעניק לכם 4,000,000 דולר במשחק כדי שתוכלו לרכוש נכסים, כלי רכב, וכמובן נשקים, בשביל לבצע את השוד המושלם.

screenshot of vehicles and an explosion
רכבים חדשים ב-GTA Online

אם אתם חדשים במשחק, או סתם בא לכם להתפרע בלוס סאנטוס, אתם מוזמנים לנסות את הצ'יטים והקודים למשחק GTA V.

GTA V ישוחרר ב-15 במרץ ל-Xbox Series X | S, ול- PS5

מקור: Rockstar

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות