שוברת שיאים: סוני מכרה 3.4 מיליון קונסולות פלייסטיישן 5 בארבעה שבועות

דיווח חדש חושף כי סוני ניפצה שיאים חדשים עם מכירות חזקות לקונסולת ה-PS5. מצפה למכירות של 18 מיליון יחידות במהלך 2021


חברת סוני הצליחה להגיע לסף מכירות של 3.4 מיליון יחידות PS5 בתוך ארבעת השבועות הראשונים להשקתן, כך על פי דיווח חדש. מדובר בנתון שיא לחברה מאז ומעולם בכל הקשור להשקת קונסולת גיימינג. החברה צופה כי PS5 צפויה להגיע גם ל- 18 מיליון מכירות בשנת 2021 (ואם לדייק אז בין 16.8 ל-18 מיליון יחידות).

https://www.youtube.com/watch?v=t12x7k_oecc&ab_channel=PlayStation

הפרסום מגיע דרך כמה "מקורות תעשייתיים" הקשורים לחברת TSMC (ובשמה המלא Taiwan Semiconductor Manufacturing Company), זו שאחראית על ייצור מעבדיה של חברת AMD וגם על ייצור המעבדים הגרפיים לקונסולת ה-PS5.

סולד אאוט מאז ההשקה

סוני חשפה כי ה- PS5 היא "השקת הקונסולה הגדולה ביותר אי פעם", כשהביקוש היה "חסר תקדים". בדומה להשקות חומרה אחרות, במיוחד של כרטיסי מסך מהדור החדש (AMD / NVIDIA), המלאי היה חסר כמעט בכל חנות, מה שהביא לגידול עצום בסקאלפרים, שנצפו באתרים כמו eBay מוכרים את הקונסולות החדשות בסכומי עתק.

פלייסטיישן 5 נותרה סולד אאוט מאז ההשקה. בצפון אמריקה ואירופה, שותפים קמעונאיים ממלאים מלאי מוגבל באופן אקראי כל כמה זמן, הנחטפים כמעט מיד. חנות פלייסטיישן ישירה בצפון אמריקה זוכה למלאי נוסף באופן קבוע יותר, אך עומדת בפני אותה מכירה מיידית. ביפן, שותפים קמעונאיים הודיעו באופן שוטף על הגרלות למכירת מלאי מוגבלות ביותר.

לקריאה נוספת:

פלייסטיישן 5 PS5 מחיר

סך הכל נמכרו ביפן 242,000 פלייסטיישן 5, החל מה -20 בדצמבר, כך על פי המספרים האחרונים של Famitsu. בעוד עדיפות המשלוח ניתנה לשווקים בצפון אמריקה ובאירופה בחודשים נובמבר ודצמבר, סוני צפויה להקצות יותר יחידות פלייסטיישן 5 לשווקים באסיה לאחר ינואר 2021.

פלייסטיישן 5 הושקה ב -12 בנובמבר בארצות הברית, יפן, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, ניו זילנד ודרום קוריאה, וב -19 בנובמבר בשאר העולם כולל אירופה, המזרח התיכון, דרום אמריקה, אסיה ודרום אפריקה וישראל.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close