Horizon Forbidden West נדחה לשנה הבאה

חברת סוני מודיעה כי Horizon Forbidden West ישוחרר במהלך המחצית הראשונה של שנה הבאה, 2022


Horizon Forbidden West, משחק הפעולה-תפקידים מגוף שלישי בעולם פתוח, היה אמור לצאת השנה, אך בחברת סוני לא ממהרים והמשחק נדחה למתישהו בתחילת שנה הבאה. על פיתוח המשחק אחראית חברת Guerrilla Games שחתומה בין השאר על סדרת משחקי היריות מגוף ראשון Killzone, ובהפצת PlayStation Studios אשר עתיד היה לצאת לקונסולות המשחקים פלייסטיישן 4 ופלייסטיישן 5 בשנת 2021.

Horizon Zero Dawn, המשחק הראשון בסדרה, נחשב לאחד המשחקים המצליחים ביותר ל-PS4 בשנים האחרונות. המשחק אף יצא בגרסה למחשב האישי, מהלך שחברת סוני התנגדה לו לאורך שנים רבות. גם בגרסת ה=PC זכה המשחק להצלחה אדירה, כשהשתחרר דרך חנות המשחקים הגדולה בעולם, סטים.

המשחק הוכרז לקראת השקת הפלייסטיישן 5 וכעת נדחה מסיבות ששמורות לחברת סוני ולחברת הפיתוח "גרילה". הסיבות לדחייה עשויות להיות, צפיפות של כותרים בעונת החגים השנה או שפשוט המשחק עדיין לא יהיה מוכן). Horizon Forbidden Westמהווה המשך ישיר למשחק "Horizon Zero Dawn" וגם בו השחקן ייכנס לנעליה של אלוי, ציידת מהמאה ה-31 שנשלחת להציל את העולם דרך מקומות מדהימים עם נופים קסומים ושבטים מוזרים.

Horizon Forbidden West ישוחרר לקונסולות פלייסטיישן 4 (PS4) ופלייסטיישן 5 (PS5) בתחילת שנת 2022, וסביר להניח שאחר כך גם יגיע למחשב.

מקור: Bloomberg


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות