Grand Theft Auto: The Trilogy נוחת בנובמבר

Rockstar Games הכריזה על תאריך היציאה של שלושת משחקי העולם הפתוח האגדיים שלה, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition


רוקסטאר חשפה את תאריך היציאה של "Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition", וזה יקרה ב-11 לנובמבר. אוסף הפצצה הנוסטלגית הזאת כולל את GTA Vice City, GTA 3 ו-GTA San Andreas. המשחקים ישוחררו במהדורות עדכניות עם הבטחה לשיפורים גראפיים וגם להתאמת המשחקיות ונאמנות למקור לכמעט כל פלטפורמה אפשרית, כולל למובייל.

למרות שמדובר במשחקים בני יותר מעשור, רוקסטאר מבטיחה להפתיע את המעריצים עם גרפיקה משופרת אודות למנוע ה-Unreal Engine 4 ובטריילר למעלה אתם יכולים לצפות בהשוואה בין המשחקים המקוריים למחודשים. רוקסטאר שיתפה גם כמה תמונות חדשות:

GTA 3 2021 GTA San Andreas 2021 GTA Vice City 2021

מיליוני המעריצים ברחבי העולם עדיין ממתינים לחדשות אודות המשחק הבא בסדרה, GTA 6. אין עדיין מידע רשמי אך יש לנו סקירה של כל השמועות וכל הדיווחים על המשחק הגדול הבא של רוקסטארGrand Theft Auto VI, שיש מי שחושב שיגיע ב- 2023.

"Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition" ישוחרר ב-8 לנובמבר ל-PlayStation 5, Xbox Series X|S, Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One וגם ל-PC דרך Rockstar Games Launcher. בהמשך האוסף מתוכנן להגיע גם לאנדרואיד ול-iOS.



כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות