Unreal Engine 4: הדגמה חדשה למנוע "הדור הבא" [כנס 13 GDC]

בכנס מפתחי המשחקים GDC שמתקיים בסן פרנסיסקו, הציגה חברת Epic Games סרטון מרשים בשם 'Infiltrator' שמדגים את היכולות הגרפיות של המנוע החדש שלה, Unreal Engine 4. הדמו רץ על מחשב "ממוצע" עם כרטיס Nvidia GTX 680.

מדברים שנציג Epic אמר לאחר ההדגמה, ובמיוחד לאחר שנשאל על היכולות הגרפיות של המנוע וההשלכות שלו על קונסולת  Wii U, לא בטוח ש Nintendo יכולה להמשיך לקרוא לקונסולה האחרונה שלה קונסולת הדור הבא, אחרי שמשחקי הדור הבא כלל לא ייכללו בה (באטלפילד 4 למשל). קונסולת ה Wii U כלל לא בתכנית של Epic Games והמנוע החדש שלה Unreal Engine 4:

"חה חה, חה לא. אני מתכוון, אני מצטער, זה לא באמת תשובה נכונה. אנחנו לא … יש לנו מנוע  Unreal Engine 3 לWii U. ונמצאים בתהליך כל מיני משחקים מדהימים, עדיין המון משחקים נעשים עם Unreal Engine 3. אנחנו הודענו היום על רישיון חדש למנוע UE3. זה לא ש Unreal Engine 3 הולך להיעלם בגלל מנוע Unreal 4. אבל המטרה שלנו לUnreal Engine 4 היא קונסולות הדור הבא. זה באמת מה שהאנרגיות שלנו מתמקדות. אם אתה רוצה לפתח משחק ל Wii U, יש לנו את Unreal Engine 3, מנוע שמשמש לפיתוח כמה מהמשחקים הטובים ביותר על ה-Wii U היום. "
WII U
מצטערים אבל אין לנו UE4 בשבילך

חברת Epic שמוכרת לרובנו כיוצרת הסדרה Gears of War, עומדת גם מאחורי המנועים הגרפים המצליחים בהיסטוריה של התעשייה- Unreal Engines שבאמצעותם פותחה כמות אדירה של משחקי מחשב AAA כשהגרסה הנוכחית (UE3) אחראית על משחקים כמוXCOM, Mass Effect,Batman: Arkham City, BioShock Infinite, Borderlands 2, DmC: Devil May Cry ועוד רבים וטובים. יש גם משחק מובייל מרשים ומצליח בשם Infinity Blade שהיה למשחק הראשון שפותח לסמארטפונים על מנוע UE3.

UE4-EPIC-GDC-13

אתם מומזנים גם לצפות בהדגמה של Unreal Engine 4 ל-PS4:


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות