GTA 5 הוכרז למחשב, והדף ב-Steam צץ

GTA-V-ships-33-million
Take Two מתחילה לספור את השטרות.

מספר ימים בודדים אחר ההכרזה של רוקסטאר ליציאת המשחק לקונסולות החדשות, והמחשב, Grand Theft Auto החמישי ניצב בחנות הדיגיטלית הפופולרית, Steam.

Valve אשרה שמכירת הכותר החדש בסדרה של Rockstar Games תחל בקרוב, למרות שאין מחיר בינתיים, אנו יכולים "לנחש" שהתג עומד על 59.99$ לפי מחירים באתרים שונים.
דף הסטים של המשחק אומר שהוא יגיע בסתיו הקרוב, אבל הזמנות מוקדמות יהיו פעילות בשבועות הקרובים, או לפני כן.

לפי המפתחת, Grand Theft Auto V ינצל את המחשב במלוא הכוח לכדי ביצועים מושלמים, כולל רזולוציה גבוהה, פירוט גרפי יותר טוב, תנועה יותר כבדה, ראייה למרחק יותר ברורה וטובה, אינטיליגנציה מלאכותית משודרגת, חיות חדשות, מערכת מזג אוויר ואפקטי נזקים יותר טובים בשביל חווית העולם הפתוח.
לצערנו דרישות המערכת למשחק, הן המינימליות, והן המומלצות, לא פורסמו עדיין, אך אני מניח שיופיעו בדף הסטים כאשר יהיה ניתן להזמין את המשחק מראש.
עוד חשיפה גדולה לשחקני המחשב, היא ש-GTA V יכלול את אספקט האונליין של המשחק, Grand Theft Auto Online, היקום המתפתח של Grand Theft Auto, ומאפשר לחקור את העולם הענק.
שחקני המחשב יוכלו להעלות את הסטטוס שלהם בקרב מעמד הפושעים בכך שישחקו ביחד וישלימו עבודות בשביל כסף, ירכשו רכוש, רכבים, ושיפורים לדמות, יתחרו במודים התחרותיים והמסורתיים, או שיצרו בעצמם תוכן נוסף לשחק בו ויחלקו אותו עם קהילת GTA.
אם כבר מדברים, Rockstar אשרה שכל התוכן והגיימפליי החדש שנוצר ושוחרר מאז יציאתו של GTA ONLINE, הכולל עבודות חדשות, ארסנל שלם של נשקים חדשים, רכבים חדשים, רכוש חדש, ופרטים לדמות, גם כן יהיו זמינות לגרסת המחשב.

וחלק שמאוד חשוב לשחקנים ששיחקו ו/או משחקים בקונסולה קיימת את GTA ONLINE, נוכל להעביר את דמויות המשחק לכל פלטפורמה אחרת, כלומר, מ-Xbox360 או Playstation 3, ל-Xbox One, Playstation 4 או מחשב לבחירת השחקן, לי אישית זה מאוד עוזר ואף היקל עלי.
רוקסטאר גם אשרה שיהיה עורך וידאו שעוצב ליצירה מתקדמת של סרטים.

בונוס – אם אתם תוהים מהו השיר בסרטון, זהו השיר:

https://www.youtube.com/watch?v=QQdPiBvpCdE

GTA V צפוי להשתחרר ל-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי בסתיו הקרוב.
[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שחקן ב ps4 יוכל לשחק באונליין עם שחקן ב ps3 באונליין של gta v ?

חבל לי שרוקסטאר שמו זין עלינו (שחקני המחשב למי שלא הבין 😉 ) ולא הוציאו את המשחק יחד איתו או לפחות חצי שנה אחרי, ולא כמו עכשיו שנה אחרי שכבר אין בכלל חשק לשחק בו (שלא לדבר על לקנות!).
שלא יבכו אחרי זה שהמכירות למחשב ולקונסולות החדשות נמוך..

אלו שיקולים שלהם, ו..כמו שניתן לראות את הכסף שלהם הם עושים חח, בכל מקרה השיפורים בין גרסאת הקונסולות הקודמות לגרסא החדשה יהיו נהדרים, מבחינתי זה כמו השקה של רימייק למשחק חחח

אני מאוד מקווה שזה יהיה כמו ריימייק ולא יהיה כמו המשחק הרביעי שפשוט עשו לו התאמה ברמת הקוד בלבד (וגם היא לא הייתה משהו, בלשון המעטה).

גם אני עצבני על זה, אבל מה לעשות, הם חושבים עסקי וכלכלי, מה שמכניס להם יותר כסף זה מה שקורה…
ההשערה שלי היא שגרסת ה-PC התעכבה בגלל גרסאות הדור הבא (PS4+XBOX ONE), הן יצאו ביחד בסביבות הסתיו (בתקווה באזור ספטמבר-אוקטובר) ואז רוקסטאר תרוויח טוב
אני מקווה שההמתנה תשתלם ונקבל גרסת מחשב איכותית כמו זו של מקס פיין 3 ולא פורט חצי אפוי כמו ש-GTA 4 היה.
לפי השמועות שמתרוצצות באינטרנט כבר כמעט שנה גרסת המחשב נמצאת בפיתוח מאז יוני 2012, לדעתי שנתיים+ זה מספיק זמן על מנת לעשות פורט איכותי ומלוטש ל-GTA 5

רק אני נגנתי את הטריילר 200 פעם?

ממש לא, כולנו עשינו את זה, בעיקר בשביל השיר D: