להילחם כמו חליסי: "Century: Age of Ashes" הוכרז ל-PC

אם חלמתם לרכב על דרקונים ולהילחם במשחק יריות באוויר, כמו דאינריז טארגאריין, המשחק "Century: Age of Ashes" הוא בשבילכם, ובחינם


Playwing, חברת פיתוח עצמאית וצעירה הממוקמת בצרפת, הכריזה על משחק בכורה שמביא קרבות אוויריים משולבי דרקונים, משהו שחיכו לו מעריצי משחקי הפנטזיה מזה זמן רב. Century: Age of Ashes יאפשר לשחקנים לרכב על דרקונים אגדיים ולהילחם בשמיים במשחק היריות התחרותי הזה שיהיה חינמי לכולם (Free-to-Play). המשחק הוכרז ל-PC בלבד ויגיע לגישה מוקדמת בסטים בפברואר הקרוב. צפו בטריילר ההכרזה:

זה רק מזכיר את Lair

אם הטריילר של Century: Age of Ashes מזכיר לכם את המשחק Lair הקלאסי מתקופת PS3, אתם לא לבד. שני המשחקים חולקים את אותו ה- DNA הקרבי האווירי הזה. Century: Age of Ashes יאפשר לכם לקפוץ לקרבות שנעים בין 3v3 ל- 6v6v6 ולכל שחקן תהיה בחירה של קלאס, 3 כאלה בעת ההשקה.

מצבי משחק במולטי

שחקנים יבחרו אחד משלושת קלאסים בעלי יכולות מובחנות, כל אחד עם הדרקון הייחודי שלו, ויתחרו בקרבות זירה אוויריים אינטנסיביים. הזירה לא צפויה להיות סלחנית והישרדות באוויר היא חלק מהותי מהמשחק.

כרגע הוכרזו שלושה מצבי משחק:

  • (Carnage (Team Deathmatch
  • (Survival (6v6v6 – Last Team Standing
  • (Raid (Capture the Flag

"הרצון שלנו עם Century: Age of Ashes הוא סוף סוף להציע לחובבי הפנטזיה משחק פעולה בכיכובם של דרקונים." אמר המנהל האמנותי של המשחק, פסקל בארט. "השחקנים עומדים לקבל משחק אפי, בקצב מהיר וסוחף, שכולל קרבות ומרדפים בלתי נשכחים. מקצב הכנפיים הראשוני בעת ההמראה ועד שאגת הניצחון בתום המשחק, הגשמת חלום עבור מעריצי הדרקונים וגיימרים חובבי משחקים מרובי משתתפים. "

Century: Age of As יוצאת לדרך בגישה מוקדמת ב- Steam בפברואר 2021. בחר בכיתה שלך, שלוט בדרקון שלך, ותשלוט בשמיים עם הצוות שלך בלחימה אווירית מהירה. שחקנים יבחרו אחת משלוש כיתות בעלות יכולות מובחנות, כל אחת עם הדרקון הייחודי שלהן, ויתחרו בקרבות זירה אוויריים אינטנסיביים. הזירה לא סלחנית ואתה חייב להיות גם אם אתה רוצה לשרוד.

Century: Age of Ash יושק בפברואר 2021 למחשב האישי (PC). בטא סגורה למשחק תתחיל בינואר, 2021. מוזמנים להירשם כאן.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x