שובר קופות: Call of Duty הכניס השנה 3 מיליארד דולר

שנת 2020 היא שנת שיא בסדרת Call of Duty מאז שהזכיינית החלה את דרכה בשנת 2003 עם סכום שיא לאקטיויז'ן משלושה כותרים ראשיים לקונסולות, למחשב ולמובייל


חברת אקטיויז'ן (Activision) רושמת שנת שיא במכירות מהזיכיון של קול אוף דיוטי, עם מכירות שנתיות של 3 מיליארד דולר הכוללות מכירות של מוצרים ושירותים הקשורים לסדרה. החברה מסכת שנה עם למעלה מ-200 מיליון שחקני COD המשחקים בשלל כותריה הפופולאריים. המכירות כוללות הכנסות מכל המשחקים שנמכרו בשנה החולפת מהסדרה,  אך לא צוינו הכותרים הנמכרים ביותר. מי שאחראי למכירות הללו הוא הכותר של שנה שעברה דווקא, Call of Duty: Modern Warfare, שהביא איתו מצב מולטיפלייר חדשני ואחרי להצלחת הבאטל רויאל Call of Duty: Warzone.

Warzone הוא הכוכב הגדול

הבאטל רויאל החינמי והמצליח Warzone ("וורזון"), הושק בחודש מרץ השנה, ולמזלה הגדול של חברת אקטיויז'ן, הוא הושק בטיימינג מושלם, עם תחילתה של התפרצות נגיף הקורונה.  החברה עדכנה כי כרגע משחקים בבאטל רויאל שלה 85 מיליון שחקנים, והוא מכניס כסף רב ממכירות חבילות תוכן, הכוללות בעיקר שדרוגים וסקינים.

משחק נוסף שהכניס לחברה סכום לא מבוטל הוא כמובן הכותר החדש בסדרה שהושק בחודש שעבר, Call of Duty: Black Ops Cold War. החברה לא חשפה נתוני מכירות של הכותר הזה ספציפית, אך טענה שהוא הכותר (והדגישה "הדיגיטלי") הנמכר ביותר בסדרה עד כה במונחים של יום ההשקה.

Call of Duty: Warzone – למעלה מ-85 מיליון שחקנים

אקטיויז'ן אישרה גם כי ההזמנות (ההכנסות) נטו עלו ביותר מ -80%, בעוד שמספר היחידות שנמכרו בשנה האחרונה עלה ב -40%. באופן לא מפתיע, זה קשור ל- 200 מיליון השחקנים שלטענתה משחקים Call of Duty בשנת 2020 במחשב, במובייל או בקונסולה.

הרבה מזה מגיע כאמור גם מ- Warzone. החברה אמרה כי Modern Warfare ו- Call of Duty: Mobile המשיכו ל"מכור טוב"  ובנוגע לכותר החדש ("בלאק אופס- המלחמה הקרה") היא לא חשפה כמה עותקים נמכרו עד כה.

Call of Duty: Black Ops Cold War – הכותר הנוכחי

Black Ops Cold War והחיבור ל-Warzone נדחה במספר ימים

בדיון כיצד "המלחמה הקרה" יזניק את המכירות קדימה, הסביר ביירון ביד, סגן נשיא בכיר באקטיויז'ן:

"זהו הפרק הגדול הבא ב- Black Ops עם קמפיין מדהים, חווית זומבים חדשה וכמובן, מצב מרובה משתתפים אינטנסיבי. ההשקה היא רק ההתחלה. אנו מתמקדים בבניית רצף הכולל כמות עצומה של תכנים ואירועים בחינם שלאחר ההשקה ברחבי הזיכיון".

כמות התכנים העצומה שהוא מדבר עליה היא שילוב של וורזון עם בלאק אופס, שיגיע אלינו החל מה-16 לדצמבר, דחייה של כמה ימים מהתכנון המקורי. מצב זה יהיה חינמי וישלב בין וורזון לבלאק אופס, ובעיקר יכניס לבאטל רויאל נשקים חדשים, מפעילים חדשים ועוד. כל הפרטים באתר הרשמי.

מקור: gamesindustry


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x