צפו בטריילר ההשקה של Call of Duty: Black Ops Cold War

משחק קול אוף דיוטי הבא במרחק של שבועיים משחרורו, ובטריילר ההשקה שלו מופיעים רונלד רייגן ואיום העלול למחוק מחצית מאירופה


Treyarch ו- Activision פרסמו את טריילר ההשקה של Call of Duty: Black Ops Cold War לקראת יציאת המשחק ב -13 בנובמבר. רונלד רייגן מוצג בצורה בולטת בטריילר, והוא בעצם האוואטר של מכונות המלחמה הקרה, ולצלילי להיט הסינט-פופ משנות ה-80, "Blue Monday" של להקת ניו-אורדר (New Order), אתם מוזמנים להתחיל להיכנס לאווירה:

"1981. המלחמה הקרה בשיאה. מעצמות העולם מתמודדות עם שליטה ואיום נסתר מסתמן. ב- Call of Duty: Black Ops המלחמה הקרה, השחקנים יעסקו בפעולות המכחישות, ויילחמו בקרבות שמעולם לא עצרו קנוניה בעשרות שנים בהתהוות."

https://www.youtube.com/watch?v=ZOxWQGkho4E&ab_channel=CallofDuty

מקורו של אותו איום קיומי הוא ככל הנראה פרסאוס, סוכן סובייטי – או סוכנות, אולי? – המבוסס על מרגל "אמיתי" משנות השבעים, שלכאורה הסתנן לסוכנויות ביון מערביות ואז נמלט. הסיפור הרשמי הוא שזהותו מעולם לא נחשפה, אך אולי האמת היא משהו אחר. משהו … אפל יותר.

אחרי הבטא המוצלחת של Call of Duty: Black Ops Cold War, בדומה לכל המשחקים האחרונים של COD, ולאחר שפרסמה את דרישות המערכת למשחק, המעריצים כבר מחכים ליריית הפתיחה, ההשקה.

במהלך אירוע ההשקה של חברת NVIDIA, בו היא חשפה את כרטיסי המסך של הדור הבא שלה, סדרה 3000, ובראשה כרטיס הדגל RTX 3090, ואחיו הקטן RTX 3080, נחשף גם טריילר שהציג תמיכה בטכנולוגיות החדשות של NVIDIA במשחק ובמיוחד בטכנולוגיית ה-Ray Tracing שיעניק למשחק ניצוץ גרפי מרשים.

Call of Duty: Black Ops Cold War מגיע ב -13 בנובמבר, מיד לאחר השקתן של קונסולות הדור הבא Xbox Series XXbox Series S ו- PlayStation 5. המשחק ישוחרר ל-PCPS4 , Xbox One.


כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות