פורטנייט לדור הבא ירוץ ב-4K וב-60fps

חברת Epic Games שיתפה פרטים בנוגע לעדכון לדור הבא של המשחק Fortnite לקראת השקת הקונסולות החדשות


לקראת השקתן של הקונסולות של הדור הבא, החל משבוע הבא, ה- 10 בנובמבר יושקו ה- Xbox Series X ו- S וב- 12/19 בנובמבר (ארה"ב/ישראל בהתאמה) הפלייסטיישן 5 (PS5), פורטנייט יקבל עדכון מסיבי ומשמעותי במיוחד.

השיפורים המשמעותיים ביותר עבור הדור הבא של Fortnite יושמו ב- Xbox Series X וב- PlayStation 5, כצפוי. עם זאת, כל הגרסאות ייהנו מסדרה של שיפורים חזותיים וכן מתמיכה של 60fps תוך שימוש במצב המסך המפוצל.

צפו לשיפור חד באפקטים חזותיים ופיזיקה דינמיים, אפיק מבטיחה עולם דינמי ואינטראקטיבי יותר עם דשא ועצים המגיבים לפיצוצים, סימולציות משופרות לעשן ולנוזל (אפקט עשן ונוזל קריר יותר) ואפקטים חדשים של סערה ומזג אוויר מעונן.

היכנס לסיבובים מהר יותר – ביצועי הטעינה שודרגו משמעותית, לא רק ששיפרו את טעינת המשחק אלא גם יעזרו לך להיכנס למשחק מהפעלת המשחק הרבה יותר מהר.

שיפור גם בדור הבא והמוזל ותמיכה ב-DualSense

Epic פירטה גם את השיפורים שיגיע לדור הבא של Fortnite לקונסולה החדשה והמוזלת של מיקרוסופט, סדרה S במחיר של 299 דולר. המשחק יופעל שם ב 1080p ושישים פריימים לשנייה (60fps), אם כי הוא יכלול 'רוב השיפורים החזותיים' הזמינים גם בסדרה X.

משתמשי פלייסטיישן 5 מקבלים תמיכה ושילוב של DualSense עם תכונות ממשק המשתמש החדשות של הקונסולה.

בקר DualSense – עם משוב Haptic יגרום לכם להרגיש כאילו אתם מחזיקים את רובה ה- SMG מודחק או רובה צלפים Bolt-Action. בנוסף לתמיכה כללית ברטט, תקבלו גם משוב על ההדק בכלי נשק הממוקמים בבקר DualSense החדש.

היכנסו למשחק סולו או סקוואד היישר ממסך הבית

תכונת ה-Activities בפלייסטיישן 5, מאפשרת לכם להיכנס למצבים השונים במשחקים, היישר מסך הבית (Home Screen). בחר את המצב המועדף עליך ממסך הבית של PS5 – Fortnite החל מהיכולת להיכנס ישר ללובי הבאטל רויאל עם סולו, Duos או Squads שנבחרו.

רשימת השיפורים הזו עבור הדור הבא של Fortnite כפופה לתוספות עתידיות. המסר של המפתחת מסתיים בטיזר על חקר של דרכים חדשות למקסם את הפוטנציאל של הקונסולות החדשות; אולי אפיק מתכוונת לתמיכה במעקב אחר קרניים (ray tracing), שנוספה לאחרונה לגרסת המחשב, היא אפשרות.

לסיום, תוכלו לקפוץ לדור הבא של Fortnite תוך שמירה על כל ההתקדמות והרכישות שביצעתם עם פלייסטיישן 4 או Xbox One (בתנאי שתישארו באותה מערכת אקולוגית, כמובן).

מקור: epicgames



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות