Daredevil מגיע מחר לפורטנייט

פורטנייט מקבל סקין נוסף של גיבור-על מחר. דרדוויל, לבוש גרביונים אדומים, מגיע לבאטל רויאל הפופלרי כפרס טורניר ב -14 באוקטובר


"הפוך לשטן האפוטרופוס … [על ידי] התמודדות בגביע הראשון של הסדרה – גביע דרדוויל – ביום רביעי הקרוב, 14 באוקטובר," כתבה Epic Games בבלוג הרשמי שלה. "הצוותים המובילים בכל אזור ירוויחו את תלבושת דרדוויל מוקדם לפני שהיא תגיע לחנות הפריטים."

השחקנים המובילים, תלוי באיזה אזור הם משחקים, יקבלו את התלבושת של דרדוויל כפרס. השחקנים שיסיימו בין 800 המובילים באירופה או 500 הראשונים בשרתי מערב צפון אמריקה, למשל, יקבלו את הסקין. למי שלא הולך להשתתף בטורניר, אין מה לדאוג כי הסקין עדיין יהיה ניתן לרכישה בחנות הפריטים של המשחק בהמשך.

גביע דרדוויל הוא הראשון מבין ארבעה טורנירים בסדרת Marvel Knockout Super Series. מארוול נוק-אאוט הוא מצב זמן מוגבל שמכניס שחקנים למשחקי 2v2. זה לא מתרחש במצב הבאטל רויאל הרגיל של המשחקים. שלושה טורנירים נוספים מגיעים בחודש הבא לפני הגמר ב- 21 בנובמבר. שחקנים שישתתפו בכל ארבעת הטורנירים יקבלו רחפן מיוחד.

ככל הנראה נראה בפורטנייט בהמשך גיבורים נוספים מהעולם של מארוול, וכלי נשק אגדיים מיוחדים יותר של גיבורי-על, כאשר הטורנירים הללו יתקיימו.

דרדוויל הוא האלטר אגו של מתיו "מאט" מייקל מורדוק, שגדל בשכונת "hell's kitchen" ("מטבח הגיהנום") שבעיר ניו יורק, ונפגע בילדותו בתאונה מחומר רדיואקטיבי, שגרם לעיוורונו אך שיפר וחידד את חושיו האחרים עד לרמת העל טבעי.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות