הטכנולוגיה החדשה של NVIDIA בדרך לפורטנייט

המשחק פורטנייט (Fortnite) הולך להיות יפה יותר גרפית, NVIDIA RTX, DLSS בדרך להיות חלק מהגרפיקה של המשחק


אחת מאירועי החומרה הגדולים ביותר של השנה מאחורינו, אירוע ההכרזה של חברת NVIDIA וכרטיסי המסך של הדור הבא שלה, סדרת 3000. במהלך האירוע חשפה החברה את כרטיסי המסך של הדור הבא שלה. כרטיס הדגל  GeForce RTX 3090 כרטיס ההיי-אנד GeForce RTX 3080 וכרטיס מסך מדגם GeForce RTX 3070. שלושתם חזקים יותר מכרטיס הגיימינג החזק ביותר כרגע בשוק, GeForce RTX 2080 Ti.

לצד ההכרזות על סדרת NVIDIA GeForce RTX 30, נחשף כי פורטנייט (Fortnite) הולך לקבל שורה של תכונות חדשות הכוללות ארבע תכונות ממוקדות בעקיבת קרניים (Ray Tracing), טכנולוגיית DLSS ו- NVIDIA Reflex, שצפויות להביא למראה, תחושה וחיים חדשים לגמרי במשחק.

מאט וויבלינג (Matt Wuebbling), סגן נשיא השיווק הגלובלי של GeForce בחברת NVIDIA אמר:

שחקני Fortnite עומדים לחוות את וויזואליות מדהימה של עקיבת קרניים, קצב פריימים מואץ של AI המופעל על ידי NVIDIA DLSS, ואת חבילת הטכנולוגיה החדשה שלנו עם NVIDIA Reflex.

DLSS, כידוע, מאפשרת לחדד את איכות התמונה תוך הגברת הפריים-רייט, דבר שנדרש תמיד במשחק תחרותי כמו פורטנייט. ה-NVIDIA Reflex, תפחית את זמן ה-Latency (זמן השהיה), ותאפשר לאנשים לשפר את את הדיוק שלהם.

פורטנייט הוא אחד המשחקים הראשונים שתומכים ב- NVIDIA Reflex, כאשר ניק פנווארדן, סגן נשיא להנדסה ב- Epic Games, אמר:

טכנולוגיית NVIDIA Reflex מאפשרת למפתחים ליישם תכונות חדשות כדי למזער את הלייטנסי במשחקים שלהם. אנו רואים היענות מצוינת עם המשחק Fortnite שפועל על GeForce RTX 30 Series.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות