אוקטובר 2020: המשחקים החינמיים של PlayStation Plus ו-Xbox Live Gold נחשפו

המשחקים החינמיים לפלייסטיישן ולאקסבוקס לחודש אוקטובר 2020 הוכרזו והם בסימן ליל כל הקדושים


ליל כל הקדושים מגיע למשחקים החינמיים לקונסולות של סוני ומיקרוסופט החודש. החודש המשחקים השווים יותר מגיעים לל-PS4 כולל משחק ערפדים ומשחק ניד פור ספיד.

PlayStation Plus – המשחקים החינמיים של אוקטובר 2020

אוקטובר כבר כאן, וזה אומר שסיבוב נוסף של משחקים חינמיים במסגרת פלייסטיישן פלוס נמצאים ממש מעבר לפינה. החל מיום שלישי, 6 באוקטובר, מנויי PS Plus יכולים להוריד את המשחק Vampyr ו- Need for Speed Payback. עד אז נותרו כמה ימים להוסיף את המשחקים החינמיים של חודש ספטמבר לספרייה שלכם (PUBG ו- Street Fighter V).

Vampyr הוא משחק שפותח על ידי Dontnod Entertainment, האולפן שמאחורי הסדרה Life is Strange. משחק RPG משולב פעולה שדי חמק לנו מתחת לרדאר עם צאתו בשנת 2018. אתה משחק כד"ר ג'ונתן ריד, שנשבע שבועת היפוקרטים כדי לעזור לאזרחי לונדון אך כעת מבין שהוא גם ערפד. באופן מובן זה יוצר דילמה מוסרית, לחסל בני אדם כדי לשרוד או להצילם. הבחירות שלך ב- Vampyr באמת חשובות ומשנות גם את המשחק וגם את הסיפור.

גם את משחק המרוצים Need For Speed: Payback תוכלו להוריד החל מה-6 באוקטובר. מעריצי הסדרה יוכלו להוריד את ניד פור ספיד ששוחרר בשנת 2017 ופותח על ידי Ghost Games. המשחק מוגדר בסביבה של עולם פתוח שמבוסס על עיר ההימורים לאס וגאס. ל- Payback יש גם מצב מרובי משתתפים מקוונים וגם קמפיין לשחקן יחיד והיצע של יותר מ -70 כלי רכב.

Xbox – אוקטובר 2020 Games with Gold

משחקי האקסבוקס החינמיים לחודש אוקטובר 2020 מכילים שני משחקים מפחידים, כיאה לתקופת ליל כל הקדושים (Halloween). משחקים אלה זמינים לכל חברי Xbox Live Gold ו- Game Pass Ultimate כל עוד הם מנויים פעילים באחת משני השירותים.

  • Slayaway Camp: Butcher's Cut: בין התאריכים 1-30 לאוקטובר (Xbox One)
  • Maid of Sker: בין התאריכים 15 באוקטובר ועד 15 בנובמבר(Xbox One)
  • Sphinx and the Cursed Mummy: בין התאריכים 1-15 לאוקטובר (Xbox One, Xbox 360)
  • Costume Quest: מה- 15 באוקטובר ועד 31 בנובמבר (Xbox One, Xbox 360)

המשחק החינמי הראשון החודש הוא  Slayaway Camp: Butcher's Cut, משחק באווירת שנות ה -80 שבו אתם משחקים כנבל בשם Skullface המנסה להפחיד את יועצי המחנה והאורחים בכל אחד מהפאזלים האיזומטריים שלו. משחק זה יהיה זמין במשך כל חודש אוקטובר. המשחק השני הוא Maid of Sker, משחק אימה (אך מתוק) בריטי קצר בסגנון דומה לאמנזיה (Amnesia) ו Resident Evil 7, שיהיה זמין החל מה -16 באוקטובר ועד 15 בנובמבר.

הודות לתאימות לאחור של ה- Xbox One – או אם אתם עדיין משחקים ב- Xbox 360, תוכלו לבדוק את משחק הפלטפורמה ספינקס (Sphinx)  ואת "המומיה המקוללת" (the Cursed Mummy) במחצית הראשונה של החודש ואת סיפור ליל כל הקדושים המותאם לילדים, Halloween tale Costume Quest, במחצית השנייה של החודש (ועד ה- 15 בנובמבר).

מבחינת משחקי ה- Xbox Games With Gold, המשחק The Book of Unwritten Tales 2 עדיין זמין ב- Xbox One עד ה- 15 באוקטובר. Xbox Game Pass יוסיף גם שלושה משחקים חדשים באוקטובר, כולל Doom Eternal.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות