מיקרוסופט מכריזה על שירות מנויים חדש בשם Xbox Game Pass

מיקרוסופט מכריזה על שירות מנויים חדש שמציע למשתמשים גישה ל־100 משחקים (סטייל נטפליקס)

Xbox Game Pass הוא שירות מנויים חדש ובלעדי עבור קונסולת Xbox One מבית מיקרוסופט, שנותן לכם גישה ל־100 משחקים, וכל זה בעלות של 10 דולר לחודש. המנוי לא ידרוש מכם Xbox Live Gold, אך ברגע שתרצו להיכנס לאונליין, זה כבר סיפור אחר שכן דורש אותו. פיל ספנסר הגיב על השירות החדש ואמר:

אחד הדברים הטובים בנוגע ל־Xbox Game Pass, זה שאתה יכול לגלות ולהוריד משחקים חדשים ומלאים לתוך קונסולת ה־Xbox One שלך ללא בעיות חיבור, תשלום או כל דבר אחר.

יתרון נוסף על המנוי החדש, הוא כשתרצו לרכוש משחק לספרייה שלכם, תהיה לכם הנחה כמו מנויי ה־Gold, משהו כמו 20 אחוז הנחה על משחקים מלאים ו־10 אחוז על הרחבות. בעיקרון, המנוי דומה מאוד לשירות של נטפליקס, שזה אומר, משחקים חדשים יוסרו לאחר חודש ויוחלפו במשחקים חדשים אחרים. אם חלקכם משתתפים בתכנית "Xbox Insider Program" תתפללו, כי מהיום מיקרוסופט בוחרת מספר מצומצם של משתמשים אשר יקבלו גישה ל־Xbox Game Pass לפני השקתו. ואם אתם לא משתתפים בתכנית, אבל כן יש לכם מנוי Gold, אז תהיו שמחים כי אתם תקבלו גישה מוגבלת לפני ההשקה.

רשימת המשחקים המלאה טרם נחשפה, אבל כן ידועים לנו על כמה, שהם:

Xbox Game Pass צפוי להשתחרר מאוחר באביב הקרוב (מרץ – מאי) כבלעדי לקונסולת Xbox One (ואולי גם למחשב האישי) עם עלות של 10 דולר לחודש.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות