צליל ההפעלה של PS5 נחשף על ידי בורגר קינג

מה הקשר בין רשת המבורגרים לקונסולת הפלייסטיישן 5? צליל ההפעלה של סוני


צליל ההפעלה של ה- PS5 לא אמור לככב בידיעה חדשותית, אבל כשחושבים על זה, ענקיות הטק בעולם משקיעות מחשבה רבה וכסף על צליל מאוד קטן שיבדל אותה מהאחרות, אפל למשל. הצליל הייחודי הזה מלווה אותנו לכל אורך השימוש במוצר הטכנולוגי והוא מהווה חלק מסימן ההיכר שלו.

הטיזינג של צליל ההפעלה של הפלייסטיישן 5 מגיע מלא אחרת מאשר רשת ההמבורגרים הענקית בארצות הברית (שחזרה לאחרונה לישראל), בורגר קינג, וכך זה נשמע:

 

הצליל הזה לא באמת נחשף כאן לראשונה, כי מי ששם לב באירוע של סוני, the Future of Gaming, היה שם את הצליל, אך סוני לא התייחסה או אישרה את הציוץ הזה:

למרות שההשקה של הפלייסטיישן 5 ממש מעבר לפינה, עדיין לא ראינו מסוני דבר רשמי בממשק המשתמש או מדף הבית של ה- PS5 עד כה, מכיוון שסוני נטתה להתמקד בחשיפות מכניות יותר כמו פירוק הקונסולה לחלקים ויכולות 4K עם הקונסולה שלה עד כה.

עם פחות מחודש עד להשקת ה- PS5, לפחות בארה"ב, הקונסולה תושק ב- 12 בנובמבר בארה"ב וב -19 בנובמבר בבריטניה ובאירופה כולל ישראל. משחקים חמים שצפויים להגיע ל-PS5 הם Demon's Souls, Sackboy: A Big Adventure ו- Spider-Man: Miles Morales. סוני פרסמה לאחרונה את רשימת המשחקים שלא יזכו לתאימות לאחור ב-PS5, ולשמחתנו מדובר בכעשרה משחקים בלבד, שאין בהם אפילו כותר AAA אחד.


לקריאה נוספת:

פלייסטיישן 5- מכירה מוקדמת בישראל

המכירה המוקדמת בישראל של הפלייסטיישן 5 החלה כבר ב–25 בספטמבר, כך על פי יבואנית פלייסטיישן בישראל, ישפאר שאישרה כי המכירה המוקדמת ל-PlayStation 5 החלה, מוקדמת מהצפוי (רשימת המשווקים המורשים). מחירה בישראל של קונסולת ה-PS5 החדשה יעמוד על מחיר התחלתי של 1,999 ש”ח עבור הגרסה הדיגיטלית ובמחיר של 2,499 ש”ח עבור הגרסה הרשמית, הכוללת את כונן הבלו-ריי. אספקת קונסולות ה-PS5 תחל ב-19.11.2020.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות