הקאמפרים מציפים את הבטא של Call of Duty: Black Ops Cold War

שיחים, bushes, מיקומים ידועים של קאמפרים במשחקי קול אוף דיוטי, מקבלים סיבות נהדרות להמשיך ולהתקמפר בבטא של בלאק אופס הבא


אחת התופעות הידועות במשחקי קול אוף דיוטי בפרט וכמעט בכל משחק יריות ברשת, היא הקאמפרים (campers). מילה שעדיין לא תורגמה לעברית (המחנאים? האורבים באפילה?) אך רובכם בטח מבינים שמדובר בשחקנים שיפתיעו אתכם בהריגה ממקומות מאוד לא צפויים.

אם יצא לכם לשחק בבטא של Call of Duty: Black Ops Cold War, שנפתחה לכולם בסוף השבוע בפלייסטיישן 4, סביר להניח שכבר יש לכם דעה מוצקה על המפה החדשה Cartel. הקרטל ממוקמת בג'ונגלים של ניקרגואה, שם, כפי שניתן היה לצפות משם המפה, נמצא מתחם קרטל נידח. מאחר שאנשים נתקעו בקרטל בסוף השבוע, היבט אחד בעיצובו עורר ויכוח מעניין: השיחים.

מלחמה בין שיחים

בנתיב האמצעי של המפה, שיחים על גבי שיחים קוראים לכם להסתתר לצורך כיסוי והזדמנויות להתגנב. הראות של כל מי שבסך הכל עובד ליד היא גרועה, ולעתים קרובות ניתן למצוא שחקנים מתבייתים בתוך העשבים, ויורים בכל מי שמעז לשחק כמו גבר.

The problem with Cartel
byu/jiar300 inblackopscoldwar

מצד אחד, שחקנים פנו לחברת הפיתוח (Treyarch) בבקשה לא לאפשר לשיחים להיכנס אליהם לצורך מסתור, כלומר, להפוך אותם לאובייקטים שלא תוכלו לעבור דרכם או להיפטר מהם לחלוטין. מצד שני, נראה כי השחקנים פשוט נהנים לזחול ומאמינים שזה משהו ייחודי למפה שמציע סוג אחר של משחק ובטוחים שמדובר במהלך טקטי. הפתרון יכול להיות קיצוץ של השיחים או אולי לגרום לשיחים להתנדנד מעט כששחקנים עוברים דרכם, מה שעשוי להציע עזרה חזותית לשחקנים האחרים.

הבטא של Call of Duty: Black Ops Cold War תיפתח לכולם ביום שבת, ה-17 באוקטובר. בשביל לשחק בבטא, כמו בכל המשחקים האחרונים של COD, תצטרכו לפתוח חשבון Battle.net, שם תהיה לכם גישה לבטא באמצעות רשימת “Partner Games”.

בשבוע שעבר קיבלנו חשיפה ראשונה של מצב הזומבים החדש של המלחמה הקרה, ובמקביל הושקה עונה 6 של Call of Duty: Modern Warfare ו- Call of Duty: Warzone.

Call of Duty: Black Ops Cold War מגיע ב -13 בנובמבר, מיד לאחר השקתן של קונסולות הדור הבא Xbox Series XXbox Series S ו- PlayStation 5. המשחק ישוחרר ל-PCPS4 , Xbox One.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x