מצב הזומבים של CoD: Black Ops Cold War ייחשף מחר

חברת Treyarch תחשוף מחר רשמית את מצב הזומבים למשחק קול אוף דיוטי הבא, "בלאק אופס: המלחמה הקרה"


אחרי נחיתתה של עונה 6 ל- Modern Warfare ו- Warzone, באקטיביז'ן רוצים להזכיר לנו שיש גם כותר חדש השנה לסדרת קול אוף דיוטי, Call of Duty: Black Ops Cold War. אחרי חשיפת המולטיפלייר של המשחק הבא, הגיע הזמן גם לחשוף את הרכיב שמייחד את תת הסדרה הזאת מכל השאר, מצב הזומבים.

 

Call of Duty: Black Ops "המלחמה הקרה", מפותח במשותף על ידי Treyarch ו- Raven Software, שהופכת להיות חברה פיתוח משמעותית בכותרי הסדרה האחרונים, והשנה היא חוגגת 30 שנות פיתוח. גם Activision צייצה בטוויטר והודיעה רשמית על מצב הזומבים, אך לא שיתפה דבר נוסף על מה מחכה לנו לקראת החשיפה:

אקטיביז'ן חשפה את Call of Duty: Black Ops Cold War באיחור השנה מהמקובל עבור כותר חדש בסדרה, עם שחרור שמתוכנן ל -13 בנובמבר. המשחק מתרחש לאחר אירועי Black Ops המקוריים ובשיא המלחמה הקרה, כשאתם מתחקים אחר מרגל סובייטי בשם פרסאוס (Perseus). הסיפור שואב השראה מאירועים בעולם האמיתי והוא מנוהל על ידי Raven Software.

הפרק הבא בסדרת Call of Duty ינחת ב-13 בנובמבר, 2020, על גבי המחשב והקונסולות הנוכחיות (PS4 / Xbox One) ויגיע גם לקונסולות של הדור הבאPS5 ו- Xbox Series X / S עם תמיכה ב -120fps ובריי-טרייסינג.


 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות