Black Ops 4 Blackout: ביי ביי פורטנייט ו-PUBG?

הבטא של Black ops 4 Blackout יצאה לדרך ומסתמן פה להיט שיקרוץ לשחקני פורטנייט ו- PUBG. בטא פתוחה בעוד יומיים.

כשחברת אקטיויז'ן חשפה את בלאק אופס 4 בקול תרועה וששון, דווקא הבטא שבאה אחרי ההכרזה לא הצליחה לייצר בכלל הייפ להמשחק, לאור העובדה שהמולטי די נתקע במקום ולא מחדש דבר. את הבום הגדול וההפתעה הגדולה החברה השאירה למצב הבאטל רויאל שנקרא Blackout שמסתמן כמו הלהיט הגדול של עונת החגים הקרובה.

בדומה למשחקי באטל רויאל פופולריים היום כדוגמת פורטנייט ו-PUBG, שהרעיון הוא לזרוק כמות גדולה של שחקנים לשדה קרב ענק ולאפשר לאחד מהם לשרוד ולנצח, היה קצת קשה לדמיין איך זה יעבוד במשחק כמו קול אוף דיוטי שידוע בעיקר במפות קטנטנות ובקרבות מהירים. אבל הבטא שיצאה לדרך (שחקני PS4) פשוט מוכיחה שהרעיון הזה עובד בצורה חלקה בבלאקאאוט.

הטריילר פה למעלה נראה מדהים אבל מה שמדהים יותר זה ההייפ שמתחיל להיווצר סביב הבלאקאאוט בערוצי הוידאו השונים ביוטיוב ובטוויץ'. שחקני קול אוף דיוטי ותיקים שפרשו מהסדרה בשנים האחרונות, חוזרים לשדר בלייב את המוד הזה עם חברים והתגובות החיוביות כרגע יכולות בהחלט לעודד את בכירי אקטיויז'ן (ולהדאיג את בכירי EA שדחו את באטלפילד 5 בחודש?).

מספיק לצפות בשידור חי של כמה מהיוטיוברים ובהתרשמות ראשונית ומאוד חיובית של אתרי הגיימינג בעולם בכדי להבין שהמוד בלאקאאוט זכה להתייחסות עיקרית בכל מה שקשור לפיתוח, וזו כנראה הסיבה שטרייארק המפתחת, ויתרה מראש על הקמפיין לשחקן יחיד. המוד הזה עובד חלק בצורה מרשימה ונראה כבר עכשיו, חודש לפני השחרור שהוא חף מבאגים. העולם הגדול המאגד בתוכו מפות מוכרות מהעולם של בלאק אופס, עולם שמכיל נשקים אהובים משלל הכותרים בסדרה, מצליח לייצר חוויה חדשה לגמרי בעולם של קול אוף דיוטי.

הבטא של בלאקאאוט החלה עם 80 שחקנים במפה ולאחר עדכון המספר עלה ל 88. הסבירות היא שטרייארק תעדכן את כמות השחקנים למעלה ובהתאם לדינמיקה בין השחקנים בעולם המשחק. יהיה מעניין לראות איך המוד הזה יעבוד גם ב-PC. הבטא תסתיים ביום שני, ה-17 בספטמבר לכל הפלטפורמות.

בטא פתוחה מעבר לפינה

ביום שישי הקרוב, ה-14 לספטמבר, תחל הבטא לשחקני המחשב והאקסבוקס שעשו הזמנה מוקדמת. ביום שבת הקרוב, ה-15 בספטמבר, יזכו שחקני ה-PC (אין צורך בהזמנה מוקדמת) לבטא פתוחה למצב הבלאקאאוט. שחקני ה-PC של קול אוף דיוטי שימו לב שבלאק אופס 4 ייעדר משירות סטים ויושק בלעדית בבאטל.נט של בליזארד. אין לכם מה להתבאס מזה כי הבאטל.נט עובד מצוין ותשחקו סוף סוף עם גיימרים באירופה ולא במזרח התיכון. כך נראה מוד ב-4K:

אלו הן דרישות המערכת:

דרישות מינימום:

  • מערכת הפעלה: Windows 7 64-Bit ומעלה
  • מעבד: Intel Core i5 2500k או מעבד AMD תואם.
  • זיכרון ראם: 8GB
  • שטח פנוי: 25GB
  • כרטיס מסך: Nvidia GeForce GTX 660 2 GB / GTX 1050 2GB / AMD Radeon HD 7850

דרישות מומלצות:

  • מערכת הפעלה: Windows 10 64 Bit
  • מעבד: Intel Core i7 4770k או מעבד AMD תואם.
  • זיכרון ראם: 12GB
  • שטח פנוי: 25GB
  • כרטיס מסך: Nvidia GeForce GTX 970 / GTX 1060 6GB /  AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580

Call Of Duty: Black Ops 4 ישוחרר ב-12 באוקטובר ל-PS4/XBOX ONE ולמחשב האישי.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות