פורטנייט עונה 4 נחשפה עם גיבורי העל של מארוול

חברת Epic Games חשפה את הבאטל-פס לעונה 4 (Fortnite Season 4 Battle Pass) ולכל מעריצי גיבורי-העל של מארוול יש כמה סיבות טובות לשמוח


ז'אנר הבאטל רויאל רותח ועם ההצלחות הגדולות של Warzone, PUBG, Apex Legend ואפילו Hyper Scape של יוביסופט, המגמה ברורה. אבל לפורטנייט (Fortnite), שכרגע מככב במדורי החדשות מסיבות אחרות, יש קסם משלו.

פורטנייט הצליח לבדל את עצמו מהרוב המכריע של משחקי באטל רויאל עם האתגרים במשחק, מכניקת הבנייה והאירועים המגוונים שהוא מציע לשחקנים. אירועי ההצלבה (crossover) בפורטנייט היו המפתח להצלחתו מכיוון שהם מצליחים למשוך מעריצים של זיכיונות אחרים. וההכרזה האחרונה תביא אליכם את גיבורי- העל של מארוול שיגיעו למשחק. הטריילר החדש לבאטל-פס (Battle Pass) של עונה 4 חושף מגוון דמויות מוכרות:

המשחק התחבר בעבר לדמויות קומיקס כמו אקוומן והארלי קווין, וגם גו'קר בדרך למשחק. אך הסגל החדש הזה מוסיף יותר מדמות ספציפית עם נושא. רבים ציפו שפורטנייט ישתף פעולה עם מארוול לאחר שקפטן אמריקה נחשף. לצד דמות זו, הייתה גם כמות הולכת וגוברת של הדלפות.

כעת נראה כי ההדלפות היו נכונות אך הטריילר החושף מציג גם סיפור שמקשר את המראה של כמה מהנוקמים ואקס-מן.

The Nexus War

גיבורי הקומיקס והנבלים מוצאים עצמם בעולם של פורטנייט כשהם מתכוננים להילחם בנבל הענק, גלקטוס (Galactus). מעניין לציין כי דמויות של גיבורי על טובים ורעים נלחמים זה בזה בעונה זו והרוסטר כולל את מיסטיק, איירון מן, וולברין, Groot, Thor, Doctor Doom ו- She-Hulk.

לכל הדמויות הללו יכולות החתימה שלהן הכוללות רעמים, כוח ופיצוצים, אם כי לא סביר שוולברין יהיה בלתי מנוצח. פורטנייט משלב שוב יקומים קולנועיים ליצירת סיפור חדש אשר עשוי לרצות את מעריצי מארוול. יש שמועה שגם ספיידרמן בדרך לפורטנייט, נעדכן בהמשך כשזה יהיה רשמי.

עונה 4 של Fortnite מתחילה ב-26 באוגוסט, ושחקנים יכולים לשים יד על הגיבורים האהובים עליהם כבר עכשיו. ואולי גם יחזיר כמה שחקנים שנטשו את המשחק, אך מעריצים את גיבורי-העל של מארוול.


כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יואב