הצחוק האחרון: הג'וקר בדרך לפורטנייט

אפיק גיימס תשחרר בנובמבר בנדל חדש למשחק פורטנייט שיביא איתו את הג'וקר ואת פויזן אייבי


תקופה מאתגרת עוברת על יוצרת פורטנייט, חברת Epic Games. בסופשבוע החולף דיווחנו על כך שהיא תובעת את אפל וגוגל על הסרת פורטנייט מחנויות האפליקציות Play ו-App Store. הסיבה להסרת המשחק מהחנויות הללו היא אלטרנטיבת התשלום הישיר שהציעה החברה לשחקני פורטנייט לצורך קבלת הנחה של 20%, ובדרך לחסוך את העמלות של גוגל ואפל. עד שזה יתבהר, החברה חושפת פרטים על הבנדל "הצחוק האחרון".

לאחר חזרתם של באטמן, קאטוומן (Catwoman) והארלי קווין לפורטנייט, לחברת Epic Games יש חדשות נפלאות למעריצי פורטנייט. הג'וקר (The Joker), הארכימנזה של באטמן, מגיע לפורטנייט דרך הבנדל The Last Laugh שישוחרר ב -17 בנובמבר. החבילה כוללת:

  • Laugh Riot Back Bling
  • Bad Joke Pickaxe
  • The Joker’s Revenge Pickaxe
  • Pick a Card Emote

הג'וקר צפוי להביא איתו כאוס לאי, אליו מצטרפים יריבים ישנים וחדשים. פאם פאטאל (Femme fatale = מילולית: "אישה קטלנית") הפרחונית של גות'אם סיטי ופויזן אייבי (Poison Ivy = "קיסוס רעיל"), שמוכנה לשתול את שורשיה הרעילים באי, בעוד מידאס חוזרת עם תלבושת ה- Midas Rex החדשה.

The Last Laugh יהיה זמין לרכישה דיגיטלית או פיזית וכולל 1,000 V-Bucks במחיר של 30 דולר. הגרסה הפיזית של החבילה תהיה זמינה ב- PlayStation 4, Nintendo Switch ו- Xbox One. בהמשך זה גם יגיע בזמן לשחרור הקונסולות של הדור הבא של ה- PlayStation 5 ו- Xbox Series X.

לשחקנים בפלטפורמות מובייל והמחשב האישי, Epic תשתף כיצד תוכלו לרכוש את Fortnite: The Bund Laugh Bundle בקרוב.

מקור: epicgames


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x