מבצעים לסופשבוע: דילים לוהטים למשחקים גדולים (Switch, PS4, Xbox One, PC)

מבצעים לוהטים במחיר נמוך: חנות המשחקים CDKeys יוצאת במבצעי משחקים במחירים אטרקטיביים לקונסולות PS4 ו-Xbox One וגם למחשב האישי

מפעם לפעם נעלה כאן באתר כתבות על מבצעים שווים של משחקים ברשת. מלבד מבצעים מפורסמים שכולנו מכירים בחנויות כמו סטים ודומיו, נביא גם מבצעים מחנויות אחרות. החנויות הללו נבדקו על ידינו על ידינו והן נחשבות לאמינות, כך שאתם יכולים לרכוש משחקים במחיר מצחיקים, ללא חשש.

והפעם אנחנו מביאים את כל המבצעים השווים שיש לחנות המשחקים המוכרת CDKeys. החנות קיימת כבר מספר שנים, ומציעה מפעם לפעם משחקים במחירים זולים מאוד לשלל פלטפורמות:

משחקי מחשב במבצע

מבצעי משחקים למחשב PC

אחד המשחקים המצופים לשנת 2020 הוא ללא ספק Cyberpunk 2077, שצפוי לצאת ב-17 לספטמבר, 2020. Cyberpunk 2077 הוא משחק תפקידים בעולם פתוח ועתידני של סייברפאנק.  על הפיתוח של המשחק חתומה לא אחרת מאשר חברת CD Projekt RED שפיתחה את סדרת משחקי התפקידים המשובחת, The Witcher.

Cyberpunk 2077 נמכר עכשיו בחנות בהזמנה מוקדמת במחיר שלך 159 שקלים, במקום 228 שקלים (הנחה של 30%).


Dark Souls 3, משחק התפקידים/אקשן שפותח על ידי From Software זכה לכל הסופרלטיבים שאפשר לקבל. לכל מי שאוהב משחקים עם עלילה עמוקה ושעות ארוכות של הנאה צרופה, מצפה לכם אחת החוויות המדהימות והמאתגרות ב-Dark Souls III.

DARK SOULS III Deluxe Edition הוא הגרסה המורחבת של המשחק הכוללת את משחק הבסיס ואת כל ההרחבות (Season pass) הכוללות מפות חדשות, בוסים חדשים, אויבים ונשקים חדשים.

DARK SOULS III 3 Deluxe Edition מחיר זול

DARK SOULS 3 Deluxe Edition נמכר כעת במחיר של 59 שקלים בלבד, במקום 273 שקלים (הנחה של 78%).


אם אתם אוהבים משחקי תפקידים והרפתקאות עם גרפיקה נוצצת ומדהימה ועדיין לא שיחקתם את אחד ממשחקי העשור, The Witcher 3: Wild Hunt, עכשיו זה אפשרי במחיר מוזל. The Witcher 3: Wild Hunt קטף כמעט כל פרס ותואר אפשרי, והצלחתו תרמה אף להפקת סדרה בנטפליקס, “המכשף”.

כעת נמכרת גרסת "משחק השנה" שלו במחיר מאוד אטרקטיבי. "The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition" כולל את ההרחבות Hearts of Stone ו- Blood & Wine שיציעו לכם מלבד משחק הבסיס, עוד 50 שעות של משחק כמו גם פיצ'רים חדשים ואזורים חדשים המרחיבים את העולם הענק בשליש.

The Witcher 3 במחיר זול

"The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition" נמכר כעת במחיר 59 שקלים, במקום 227 שקלים (הנחה של 73%).


לחובבי משחקי האסטרטגיה, המשחק Civiliziation VI (ובקיצור CIV 6) עכשיו במבצע מדהים. כותר האסטרטגיה מבוסס התורות ששוחרר אחרי Civilization: Beyond Earth מכיל את אותו קונספט סדרתי. עליכם להוביל ציביליזציה ממושבה קטנה לאימפריה גדולה ששולטת בעולם.  5 דרכים לנצח – ניצחון דתי, ניצחון תרבותי, ניצחון טכנולוגי, ניצחון באמצעות כיבוש או ניצחון ניקוד כאשר המשחק מגיע לשנת 2050 לספירה.

civ 6 deal

Sid Meier's Civilization VI 6 נמכר עכשיו במחיר של 40 שקלים בלבד, במקום 244 שקלים (הנחה של 88%).

Sid Meier's Civilization V: Complete BUNDLE המשחק הקודם בסדרה עם שלל ההרחבות נמכר עכשיו במחיר של 32 שקלים בלבד, במקום 147 שקלים (78% הנחה).


עוד משחקי PC שראויים לתשומת לב:


משחקי אקסבוקס במבצע

מבצעי משחקים ל-Xbox One:

משחק ההרפתקאות Life Is Strange: Before the Storm נמכר עכשיו במחיר זול לכל העונה, כל הפרקים. המשחק הוא מז'אנר ההרפתקאות מבוססי עכבר (במקרה הזה גיימפד) מגוף שלישי המורכב משלושה פרקים. במשחק זה אתם נכנסים לנעליה של קלואי פרייס בת ה-16, שהיא הדמות הראשית במשחק, והעלילה מתרחשת שלוש שנים לפני אירועי המשחק הקודם.

Life Is Strange Before the Storm sale
Life Is Strange: Before the Storm במבצע

Life Is Strange: Before the Storm נמכר עכשיו במבצע במחיר של 15 ש"ח , במקום 63 שקלים (הנחה של 77%)


משחק האקשן פעולה בכיכובים של פיראטים המצליח Sea of Thieves מציע לכם את ההזדמנות לחיות חיי פיראטים. להפליג בגן עדן עצום ובלתי מפנק מלא בספינות וצוותים מול שחקנים אחרים. תוכלו לחקור חורבות עתיקות, להילחם במפלצות ים ולהיות חלק מסיפורי אגדות.

Sea of Thieves הוא בגרסת אקסבוקס וגם PC, לבחירתכם. המשחק נמכר כעת במחיר של 114 ש"ח, במקום 227 ש"ח.


המשחק האחרון בסדרת מלחמת הכוכבים הוא Star Wars Jedi: Fallen Order. משחק פעולה הרפתקה בגוף שלישי שמתרחש לאחר מאורעות Star Wars: Episode III — Revenge of the Sith. במשחק תוכלו לפתח את יכולות הכוח שלכם, לחדד את טכניקות הלחימה שלכם, ולחקור את המסתורין העתיק של הציביליזציה שנעלמה מין העולם. המשחק מביא את סיפורו של קאל קסטיס (Cal Kestis), אחד מחברי הג’די האחרונים שנותרו לאחר טיהור “מסדר 66”. המשחק מושקע עם גרפיקה מדהימה שהצליח למכור יפה מאוד.

Star Wars Jedi Fallen Order XBOX SALE

Star Wars Jedi: Fallen Order נמכר עכשיו במחיר של 90 ש"ח במקום 319 שקלים.


הדעות אמנם חלוקות בנושא זה, אך המשחק הנמכר בעולם נכון להיום הוא מיינקראפט (MINECRAFT). כשבשנת 2014 רכשה חברת מיקרוסופט את חברת הפיתוח של המשחק מיינקראפט (Mojang Studios)בעסקת ענק של 2.5 מיליארד דולר, היו למשחק 50 מליון שחקנים רשומים. לאחרונה דיווחנו כי המשחק רשם הישג מדהים של למעלה מ-200 מיליון שחקנים רשומים. גרסת האקסבוקס עכשיו במבצע.

Minecarft xbox one sale deal
מיינקראפט במחיר זול כעת

מיינקראפט עכשיו במחיר מבצע לגרסת האקסבוקס ONE במחיר של 27 ש"ח, 122 שקלים (הנחה של 77%)


עוד מבצעים לאקסבוקס שראויים לתשומת לב:


משחקי פלייסטיישן במבצע

מבצעי משחקים ל-PS4:

משחק הפעולה אקשן תפקידים המצליח של סוני Horizon Zero Dawn הוא משחק מדהים גרפית בעולם פתוח שפותח על ידי Guerrilla Games ומופץ על ידי Sony Interactive Entertainment. המשחק זכה להצלחה רבה ושוחרר לאחרונה גם למחשב.

Horizon Zero Dawn Complete Edition PS4 SALE

המשחק נמכר כעת במחיר של 31 ש"ח במהדורה מיוחדת שנקראת Horizon Zero Dawn: Complete Edition הכוללת את:

• The Frozen Wilds הרחבה
• Carja Storm Ranger תלבושת ו- Carja Mighty קשת
• Carja Trader חבילה
• Banuk Trailblazer תלבושת ו- Banuk Culling קשת
• Banuk Traveller חבילה
• Nora Keeper חבילה


Fortnite Neo Versa Outfit + 2000 V-Bucks" Ps4" סקין בלעדי לפלייסטיישן 4 ו-2000 מטבעות V-Bucks למשחק הבאטל רויאל המצליח בעולם, פורטנייט (Fortnite) מתאים לחשבון אמריקאי (US).

FORTNITE NEO VERSA 2000 V פורטנייט
Fortnite Neo Versa עם סקין בלעדי ל PS4

המארז כולל :

  •  Epic Neo Versa סקין דמות
  • Epic Neo Phrenzy back bling
  • 2000 V-Bucks

Fortnite Neo Versa Outfit + 2000 V-Bucks נמכר כעת במחיר של 34 שקלים במקום 273 ש"ח.


משחקי נינטנדו סוויץ במבצע

משחק היריות מגוף ראשון Overwatch: Legendary Edition בגרסת Nintendo Switch (אירופה) נמכר עכשיו במחיר מבצע של 80 שקלים במקום 162 ש"ח. הנחה של 50%.

גרסה זו מכילה את גרסת הבסיס של המשחק למשחקי אונליין ברשת וכוללת את 5 סקינים של Legendary Hero, Epic Hero ו-Origin Hero.

overwatch legendary edition switch cd key במבצע



*גילוי נאות: הקישורים למוצרים המופיעים בעמוד זה מקושרים לחשבון המשתמש של גיימפרו ישראל ואנו מקבלים עמלה סמלית על כל רכישה בפועל של משחק. יש לציין כי עמלה זו אינה מייקרת את המחיר הסופי עבורכם.

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות