חלומות מתוקים: עדכון הקיץ של "Animal Crossing: New Horizons" שוחרר

Animal Crossing: New Horizons זוכה לעדכון קיץ מספר 2, עם אפשרות (סוף סוף) לעשות גיבוי לאי שלכם, לחלום במיטה של לונה ולצפות בזיקוקים

העדכון החדש למשחק אנימל קרוסינג הוא רשמי ותוכלו להתקין אותו כבר היום (עדכון 1.4.0). אחרי שהעדכון הראשון לקיץ הביא לנו אפשרות שחייה במשחק וחיות בר חדשות, העדכון השני כבר יותר משמעותי. העדכון החדש מבצע שמירה לאי שלכם שיצרתם למקרה שמשהו יקרה למכשיר הסוויץ' שלכם. כן, Animal Crossing: New Horizons יאפשר לכם סוף סוף לגבות את השמירות שלכם, למרות שהם עדיין לא תומכים בשמירה בענן כמו המשחקים האחרים ב- Nintendo Switch. השמירה תתבצע כך שהמשחק יתעדכן מעת לעת בזמנים שלא צוינו, ויגבה את האי שלך ואת כל תושביו לשרתים של נינטנדו.

תוכלו לשחזר שמירה זו באמצעות התמיכה של נינטנדו, ורק אם ה- Switch שלכם נשבר או נגנב. פיצ'ר זה זמין רק לשחקנים עם מנוי פעיל פעיל מקוון של Nintendo Switch. מה שנחמד בכל הסיפור זה שנינטנדו הצהירה שנוכל גם להעביר את האי שלנו לסוויץ' אחר בקרוב עם עדכון עתידי.

חלומות מתוקים וזיקוקים

התוכן החדש בעדכון הקיץ מביא את אירוע הזיקוקים השבועי. אירוע מצגת זיקוקים חדש יתקיים בכל יום ראשון בשבע בערב במהלך חודש אוגוסט. תקבלו גישה לפריטי יצירה חדשים ויכולת ליצור תצוגות זיקוקים בהתאמה אישית שיכולים להאיר את השמיים בערב.

זיקוקים וחלומות אנימל קרוסינג
אירוע זיקוקים שבועי באנימל קרוסינג

בנוסף, העדכון מציג לנו מחדש את לונה (Luna) במשחק, ויאפשר לכם לבקר באי אחר דרך חלומותיו של הכפר (_villager's dreams). שלא כמו ביקור באי המשתמש ב-Dodo Airlines, ניתן לשנות איים במצב חלומי ללא כל תוצאה קבועה. לונה גם תאפשר לכם לרשום את האי שלכם עם כתובת חלומית, שתוכלו לשתף אותה עם החברים.


איך לעדכן את Animal Crossing: New Horizons?

עדכון 1.4.0 אמור להיות אוטומטי במכשירכם, אך אם מסיבה כלשהי זה לא קורה, לחצו על "+" על האייקון של המשחק בתפריט ה-Switch ועל "software update". תעדכנו "דרך האינטרנט" ("Via the Internet"). תהנו.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close