רשמי: מיקרוסופט רוכשת את מפתחת מיינקראפט ב 2.5 מיליארד דולר

מיקרוסופט-קונה-את-מיינקראפט

השמועה היתה נכונה וחברת מיקרוסופט חושפת כי העסקה נסגרה והיא מהיום בעליה המאושרים של חברת הפיתוח Mojang שעומדת מאחורי אחד המשחקים המצליחים בכל הזמנים, מיינקראפט.

השמועה אודות הרכישה החלה בשבוע שעבר כשנודע כי חברת מיקרוסופט נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת יצרנית המשחק הסופר מצליח מיינקראפט בסכום של יותר מ -2 מליארד דולר, כך דיווח האתר הכלכלי The Wall Street Journal.

עברו חמש שנים מאז שוחררה הגרסה הראשונה למשחק מיינקראפט, וספק רב אם בחלומות הכי ורודים של יוצר המשחק, מרקוס פרסון, הוא ראה איך יום אחד חברת האינדי שהקים, תהיה שווה 2 וחצי מיליארד דולר.

מיינקראפט הוא תופעה גלובלית אמיתית, משחק אינדי שאפתני שהחל כפרויקט אלפא על פלטפורמת המחשב האישי ובמהירות גדל להיות מטאור מכירות, הרבה מעבר לדמיונו של היוצר שלה, מרקוס פרסון "נוטץ'".

במרכז חבוש בכובע בוקרים- מרקוס פרסון "נוטץ'"

לאחר ההצלחה הראשונית, הוא הקים את חברת Mojang, אולפן פיתוח מיוחד שנועד להמשיך ולעדכן את החוויה במחשב, ושותפות עם אולפני 4J הצליחה להביא את המשחק לעדו שלל של פלטפורמות אחרות, גרסת Xbox 360 ולאחרונה PS3, PS4, Xbox One , סמארטפונים וטאבלטים באמצעות מהדורות מיוחדות עבור אנדרואיד וiOS ואפילו גרסה חינמית למחשבים זעירים.

העסקה נחתמה באופן רשמיומיקרוסופט מעתה ואילך היא הבעלים החדשים של הזיכיון Minecraft והיא מתכוונת להמשיך ולפתח אותו בדרכים חדשות לגמרי.

פיל ספנסר, הבוס הגדול של האקסבוקס יצא בהודעה רשמית לעיתונות ואמר:

במיקרוסופט, אנו מאמינים בכוחו של תוכן לאחד אנשים. Minecraft מוסיף גיוון לתיק המשחקים שלנו ועוזר לנו להגיע לגיימרים חדשים על פני פלטפורמות מרובות. אנו רואים פוטנציאל גדול להמשיך לצמוח ולטפח את הקהילה ואת הזיכיון

זה לא אומר שמיינקראפט ינטוש פלטפורמות אחרות

ספנסר הדגיש שאין למיקרוסופט תוכניות להשעות או לבטל את הפיתוח של המשחק בכל הפלטפורמות האחרות והמעריצים יכולים להיות רגועים ולצפות לקבל את אותה הכמות של אהבה שתתפרס על פני מחשב, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4, iOS, או אנדרואיד.

קהילת Minecraft היא בעלת תשוקה ומגוונת, הנעה על פני כל הגילאים והנתונים הדמוגרפיים. אנו מכבדים את המותג ואת הרוח עצמאית שהפך את מיינקראפט לגדול, ואנו נמשיך במסורת של חדשנות כדי לקחת את הזיכיון קדימה.

מיקרוסופט מתחייבת לשפר את החוויה של מיינקראפט באמצעות הניסיון שלה עם מערכות ענן, עם השירות המקוון Xbox Live, ועם הטכנולוגיה הניידת שלה. Minecon יתקיים גם בשנה הבאה, ומיקרוסופט להוטה להמשיך ולחגוג עם הקהילה המשגשגת של השחקנים.

Minecraft-Xbox-One-Edition

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא הבנתי. מיינ'קראפט זה משחק בנייה, לא?