שובר קופות: מיינקראפט (minecraft) חצה את רף 200 מיליון יחידות

המכירות של Minecraft זוכות לרוח גבית הודות לקורונה שהביאה לעלייה של 25% שחקנים באפריל. 126 מיליון שחקנים פעילים

המשחק מיינקרפאט עדיין פופולרי מאוד, כך לפי הדיווח האחרון של המכירות למשחק. מכירות המשחק מיינקראפט (Minecraft) חצו את ה-200 מיליון יחידות בכל הפלטפורמות, ונכון להיום, נרשמת נוכחות של לא פחות מ-126 מיליון שחקנים בכל חודש. בשנת 2013, דיווחנו כאן על מכירות של 20 מיליון יחידות ובשנת 2016 החברה דיווחה על מכירות של 100 מיליון. כך שבממוצע המשחק מוכר כ-25 מיליון יחידות בשנה, ב-4 שנים האחרונות.

עסקת הענק

בשנת 2014 רכשה חברת מיקרוסופט את חברת הפיתוח של המשחק מיינקראפט (Mojang Studios) ובעיקר יוצרו, מרקוס פרסון בעסקת ענק של 2.5 מיליארד דולר. העסקה נחתמה עם בסיס שחקנים של מעל 50 מיליון שהיו מפוזרים על גבי המחשבים אישיים, והקונסולות  Xbox 360 ו-PS3. עסקת ענק זו נראתה תמוהה בזמנו בשל הסכום הענק שלה, אך במיקרוסופט בונים על עתיד הזיכיון והפופולריות של מיינקראפט, הודות לנאמנות השחקנים למותג.

ההצלחה וההתחלה

המשחק מיינקראפט הוא משחק אינדי בסגנון "ארגז חול" שהחל כפרויקט ג'אווה קטן בפורום אינטרנט והפך אט אט ללהיט ברשת. מרקוס "נוטץ'" פרסון הוא האיש (קבלו הצצה לאחוזה שלו), המפתח שאחראי על מיינקראפט, שהצליח ליצור משחק שכבש את הגיימרים והצית את דמיונם. ההצלחה נבעה מהקונספט העיצובי של המשחק והאפשרויות הרבות בו מאפשרים לשחקנים לעצב כיד הדמיון את הסביבה על ידי ייצור ובנייה בתוך עולם פתוח הבנוי מקוביות.

אין גבול לדמיון במייקראפט

ההצלחה הגדולה של המשחק נשענת על תמיכה רחבת היקף של קהילה גדולה ברשת. בשנה שעברה הוכתר מיינקראפט בראש נתוני הצפייה ביוטיוב. יוטיוברים מפורסמים ממשיכים להעלות עד היום סרטוני טיפים למשחק שזוכים למיליוני צפיות. למרות ההצלחה הגדולה של המשחק, יש לו לא מעט ביקורות מצד אלה הטוענים כי המשחק ממכר מדי.

מיינקראפט שוחרר בשלל גרסאות למגוון רחב של פלטפורמות, והוא זמין ל-PC, Mac, Linux, Android, iOS, Xbox 360, Xbox One, PlayStation Vita, PlayStation 3, PlayStation 4, Nintendo Switch, Wii U, Raspberry Pi

הורדה בחינם

*להורדת המשחק בחינם בגרסת ה- Pi, לחצו כאן.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות