Batman Arkham Knight מקבל דירוג "למבוגרים"

Batman-Arkham-Knight-for-PS4-Xbox-One-PC

Batman Arkham Knight הולך להיות מלוכלך יותר מקודמיו, המשחק קיבל דירוג M (מבוגרים) לראשונה בהיסטוריה של הסדרה

Batman Arkham Knight, אחד המשחקים המצופים והמבטיחים של השנה, מביא לנו חדשות מפתיעות מידי החברה המפתחת של המשחק, Rocksteady. לדבריהם, המשחק מקבל דירוג M (למבוגרים= Mature), דרגה אחת מתחת לדירוג A (גיל 18 ומעלה, למבוגרים בלבד). וזה אומר, שהמשחק עשוי להכיל סצנות אלימות, דם, סמים ותכנים מיניים, כך שרק אם מלאו לכם 17 שנים, תוכלו לרכוש את המשחק. מה שבניגוד למשחקים הקודמים בסדרה, Batman Arkham City, ו  – Batman Arkham Asylum המשחקים היו מדורגים על T ( בני נוער), ובכך זה אומר שגם הנערים אשר מתחת ל17, יכלו לקנות את המשחק.

ספטון היל, הבמאי של המשחק מדבר על כך ואומר:

אנחנו לא עיוורים כאשר אנו שמים את המשחק על דירוג M. זה אומר שחלק מהמעריצים של המשחק לא יוכלו לשחק בו. אבל, אנחנו אוהבים את הסיפור הזה, ואנחנו לא רוצים לסכן אותו

ועוד הוסיף:

אנו רוצים לתת סוף אמיתי, ללא פשרות. וזה ייקח אותנו למקומות אפלים. העלילה תהיה יותר 'בוגרת', מאשר במשחקים הקודמים. האויבים של באטמן ילחמו יותר מלוכלך, ויצטרכו לקחת את באטמן למקומות האפלים ביותר.

Batman Arkham Knight
עד כמה אפל אתה תהיה, באטמן?

המפתחים של המשחק אמרו שבתחילת הפיתוח על המשחק, המפיצה Warner Bros ניתחה את הקטע הזה ואף הגיעה למסקנה שחלק מהסצנות במשחק יכולים להוות "בעייתיות". היל, אשר קיבל דוא"ל על כך, ונאמר שיש סיכויים שהסצנות הללו, (שעדיין אין מידע לגביהן) ייתכן ויהיה צורך בכך שיחתכו אותן. אך לטענת היל, אם יחתכו את הסצנות האלו, סיכויים גבוהים שכל הפרויקט ייהרס.

לקינוח, כמה תמונות המשחק הבא בסדרת באטמן:

Batman Arkham Knight היה אמור לצאת אלינו ב2014 אך נדחה, ומתוכנן לצאת השנה ב 2 ליוני, לXbox One,Playstation 4 וכמובן למחשב האישי. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות