המולטי של CoD: Advanced Warfare נחשף רשמית

בשעה טובה וכמתוכנן, עולה לאוויר סרטון המולטיפלייר הראשון למשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, איך הוא?

אחרי קווין ספייסי וכל מה שקשור לקמפיין של קול אוף דיוטי הבא,  אקטיוויז'ן עומדת בהבטחה, ובדיוק ב 11 באוגוסט היא משחררת בשיתוף פעולה מסורתי עם מיקרוסופט את טריילר החשיפה של מצב מרובה המשתתפים ב Call of Duty: Advanced Warfare. זה קורה בכל אמצע חודש אוגוסט, בכל שנה. בתוספת הבטחה:

CoD:AW לוקח את משחק מרובה המשתתפים לגבהים חדשים. מערכת תנועת הליבה של הסדרה השתנתה באופן יסודי עם טכנולוגיית שלד חיצוני (החליפה), על מנת ליצור את ההחוויה הדינמית ביותר, הגדושה ביותר בהיסטוריה של Call of Duty.

כפי שזה נראה, דם אחר הולך לזרום בעורקי סדרת קול אוף דיוטי, לטוב ולרע. אין ספק שהסרטון הזה מציג כל כך הרבה חידושים ואלמנטים חדשים שנרחיב על כולם בכתבה הבאה ובניתוח של הסרטון.

האם כל מה שלמדתם והנסיון שצברתם בסדרת קול אוף דיוטי, הולך לרדת לטמיון? אולי…

multiplayer-cod-advanced-warfare

CoD: Advanced Warfare ישוחרר ב 4 בנובמבר לאקסבוקס, לפלייסטיישן ולמחשב.

[divider]

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אתם לא מבינים כלום הם הרסו את כל המשחק החידושים האלה לא שווים כלום אם הם הרסו את כל המשחק ועשו אותו כמו Titanfall ו crysis המשחק COD היה מציאותי עד 8 עכשיו מתחילים להרוס אותו חבל מאוד אפילו את הנשקים אין במציאות כל הקטע שהמשחק מציאותי משחקים לא מציאותיים יש כבר כמו Titanfall ל cod היה את הייחודיות שלו עד 8 חבל שהרסו אותו

גם אני מתגעגע לקול אוף דיוטי 4 🙂

call of duty: advenced warfare/titanfall edition

יש גם קרייסיס שם

הגרפיקה ירדה לעומת הסינגל פלייר חבל אבל המשחק בהחלט מבטיח חידוש דומה אך שונה

ראיתי את זה בהתחלה חשבתי וואי יכול לצאת מכאן משהו יפה ואני חייב לציין שהתלהבתי אך שחשבתי עוד פעם המשחק הזה פשוט הזכיר לי בול את בלאק אופס 2 שיש לי. כמעט אחד לאחד.
בשילוב של טייטנפול והמפות החדשות שאקטיביזן עושה (הכוונה לכך שיש איזה משהו באמצע של המשחק שמשנה חלק קטן מהפה כמו בצונאמי).
בכללי לא שינו כרגיל וחבל כי אני באמת מחכה לשינוי גדול אבל אין באמת משהו ממש רציני שאני יגיד לעצמי וואי זה הקוד שתמיד חלמתי אליו.
כמובן שזה רק חשיבה שלי ולכל אחד יש דעה.
אשמח לשמוע את הדעה שלכם.
שבוע טוב D: